Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@21:57:49 GMT

تنور ۲۰ نانوایی به نفع نیازمندان همدانی روشن می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۲۷۸

تنور ۲۰ نانوایی به نفع نیازمندان همدانی روشن می‌شود

ساره میری، مسئول کانون اسلامی خواهران موسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی(ره) در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال برای چهارمین سال با یاری خداوند و مشارکت مردم و خیرین، طرح نیکوکارانه «جای خالی را پرکن» هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع)، در سطح شهر همدان برگزار می‌شود.
مسئول کانون اسلامی خواهران موسسه شهید مدنی(ره) افزود: در این طرح، هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع)، تنور نانوایی‌های محله‌های حاشیه شهر و نیازمند با کمک نقدی جمع‌آوری‌شده از سوی خیرین و مردم، روشن‌شده و نان صلواتی به دست مردم کم‌بضاعت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این طرح در سال اول با جمع کوچکی از خیرین اجرای شد، بیان کرد: با گذشت چند سال از اجرای این طرح، بسیاری از خیرین و بانیان خیر، با این مجموعه و طرح آشنا شده و در این راه با ما همکاری دارند.
میری با بیان اینکه هر نانوایی در سال‌های گذشته پخت هزار قرص نان را بر‌عهده داشت، گفت: امسال با همکاری اتحادیه آرد و نان و نانوایی‌ها، توانسته‌ایم، 20 نانوایی را جهت اجرای طرح «جای خالی را پرکن» هماهنگ کرده و پای‌کار آوریم که امیدواریم تعداد نان‌های پخت شده توسط این نانوایی‌ها نیز دو برابر شود.
مسئول کانون اسلامی خواهران موسسه شهید مدنی(ره) ادامه داد: در سال نخست نزدیک به 5 هزار قرص نان، سال دوم 11 هزار قرص و سال سوم نیز خوشبختانه 30 هزار قرص نان در نانوایی‌های محلات محروم شهر همدان پخته‌شده و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه هرساله با شروع ماه مبارک رمضان فراخوان شرکت در این طرح نیکوکارانه آغاز می‌شود تا کمک‌های مردمی برای اجرای این طرح جمع‌آوری شود، گفت: در این طرح مهم نیت افراد و عمل خالصانه آن‌ها است به همین دلیل گاهی افراد تنها بانی تهیه یک قرص نان شده،گاهی یک تنور و گاهی نیز کل پخت یک روز یک نانوایی را خریداری می‌کنند.
میری با اشاره به اینکه در این طرح برخی از نانواها نیز خود بانی خیر بودند، گفت: خوشبختانه هرسال استقبال از طرح بهتر از سال قبل می‌شود، امیدواریم که امسال نیز خیران ما را در اجرای این طرح همراهی کرده تا بتوان مانند سال‌های قبل جای خالی سفره‌های محرومان پر شود.
وی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این اقدام خداپسندانه می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به کانون اسلامی خواهران، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6280231461029562 به نام موسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی(ره) واریز کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان میلاد امام حسن ع کانون اسلامی خواهران نذری نانوایی پخت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود