Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@14:57:26 GMT

جلسه ویژه درباره ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۸۸۹

جلسه ویژه درباره ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از یدیعوت آحارانوت، مقامات ارشد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است عصر روز سه شنبه در جلسات ویژه‌ای با اعضای سنا و مجلس نمایندگان این کشور، قانونگذاران را در جریان تنش‌های میان تهران-واشنگتن قرار دهند.

در این گزارش به نقل از منابعی در کنگره آمده است مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، پاتریک شاناهان، وزیر موقت دفاع، جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح و یک مقام از جامعه اطلاعاتی این کشور در این جلسات حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گفته این منابع، برگزاری جلسه مقامات ارشد دولت ترامپ با اعضای سنا هفته گذشته برای روز سه شنبه تعیین شد، اما نشست این مقامات با اعضای مجلس نمایندگان آمریکا هنوز نهایی نشده بود.

 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ترامپ کنگره آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در واکنش به این نکته که «خواست نمایندگان یک جلسه فوق‌العاده درخصوص مساله ارز در صحن بود نه در دفتر رییس مجلس»، گفت: بله، نظر ما همین است باید می آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن، جلسه [فوق العاده ارزی] برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: با این جلسات چند نفره جداگانه نتیجه نمی‌گیریم و الان هم که مشکلات حل نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: به نظر ما اگر قانون را رعایت می‌کردند این مشکلات را نداشتیم، بانک مرکزی قانون را رعایت نمی‌کند چه قانونی که اخیرا تصویب کردیم و چه احکامی که در برنامه مصوب شده؛ اگر این قوانین و احکام از سوی بانک مرکزی رعایت شود این مشکلات را نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: ما همچنان مطالبه برگزاری جلسه ارزی در صحن را داریم و معتقدیم که همه نمایندگان باید در جریان این موضوع قرار بگیرند نه اینکه یک جلسه جدا باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898959

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد