Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:37:55 GMT

ژاوی: قبل از دویدن احتیاج دارم راه بروم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۹۵۳

ژاوی: قبل از دویدن احتیاج دارم راه بروم

ستاره سابق تیم فوتبال بارسلونا در پاسخ به سوالی راجع به مربیگری این تیم اعلام کرد که قبل از دویدن احتیاج دارد کمی راه برود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز گذشته موفق شد السد را 2-0 شکست دهد. سرخپوشان پایتخت در شرایطی به این برد حساس و مهم رسیدند که ژاوی ارناندس ستاره سابق بارسلونا در پایان این بازی از فوتبال برای همیشه خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اتمام مسابقه، خبرنگاران پرتعداد ایرانی منتظر این فوق ستاره بودند تا شاید در میکسدزون گفتگویی با او انجام دهند اما ژاوی به همراه کارکنان باشگاه السد به سرعت از میکسدزون عبور کرد و هیچ صحبتی انجام نداد اما ساعاتی پیش از شروع مسابقه در گفتگو با خبرگزاری «افه» اسپانیا صحبت های مختلفی را مطرح کرد و به خداحافظی اش در ایران پرداخت:

 

او در ابتدا به شروع مربیگری اش پرداخت و گفت: ایده این است که مربیگری ام را در قطر شروع کنم، جایی که فشار کمتری برای آزمایش و کسب تجربه روی من وجود دارد و هدف بازگشت به اروپاست با نیم نگاهی به بارسا.

 

ژاوی در ادامه شرایط فوتبال ایران را تحسین کرد اما گفت که هیچ وقت انتظار نداشت در دوران فوتبالش در ایران بازی کند. یکی از نکاتی  که توجه وی را جلب کرده سیاستی است که زن ها را از حضور در استادیوم در زمان بازی منع کرده است.


ژاوی در این مصاحبه اختصاصی درباره وضعیت خودش به افه گفت: من یک دوران فوتبالی طولانی داشتم، من حالا راحت هستم و می خواهم آن را کنار بگذارم. من به اهدافم قبل از مربیگری رسیدم و فکر می کنم که وقتی شما در پایان کارتان یک هدف داشته باشید، خداحافظی را کمی راحت تر می کند.

 

 

او همچنین سال 2015 و پایان کار با بارسلونا را یک خداحافظی بزرگ عنوان کرد و در ادامه افزود: من قبلا تمام کارهایم را انجام دادم و احساس می کنم فوتبال هرچیزی که می خواستم را به من داد و از آن خیلی سپاسگزارم.

 

ستاره سابق بارسلونا، گواردیولا را بهترین مربی حال حاضر دنیا دانست و همچنین سبک بازی بارسلونا را فوتبالی جذاب عنوان کرد. وی همچنین گفت: این چیزی است که من می خواهم به آن برسم، ما با این سبک در بارسلونا و تیم ملی برنده شدیم و فکر می کنم این بهترین راه برای بازی کردن فوتبال باشد.

 

شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد ژاوی می خواهد در شمال اسپانیا مربیگری کند. در پایان این مصاحبه او در این باره توضیح داد: من می خواهم کارم را با یک چرک نویس شروع کنم، من نمی توانم از حالا پشت یک فراری بنشینم، من می خواهم یک قایق خیلی کوچک یا یک ماشین خیلی کوچک داشته باشم و با آن خودم را تست کنم و تجربه بیاموزم. بله این درست است که هدفم بازگشت به بارسلونا است اما با آرامش میخواهم به آن برسم.

 

ژاوی السد قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟