Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ناظر مجلس در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از تصمیمات جدید این شورا برای رفع موانع تولید و تسهیل تجارت بخش خصوصی و تمدید مهلت قانونی ترخیص کالا از گمرک‌های کشور خبر داد.

ولی ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مشکلات فعالان بخش خصوصی عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مورد بحث، بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس با اشاره به حضور وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت و  بانک مرکزی در این جلسه، گفت: یکی از مشکلات مطرح شده رفع نشدن موانع تولید و تشکیل نشدن ستاد تسهیل آیین‌نامه بود. پس از تصویب قانون رفع موانع تولید قرار بر تشکیل  کارگروهی برای تسهیل تجارت بخش خصوصی بود که شب گذشته (دوشنبه شب) در این نشست، مورد تصمیم‌گیری قرار گرفت همچنین برای تمدید مهلت قانونی ترخیص کالاها و مواد اولیه بخش خصوصی ترخیص نشده از گمرک و مشکلات تجار و بازرگانان با گمرک و بانک مرکزی نیز تصمیم‌گیری و این مهلت تمدید شد.

عضو ناظر مجلس در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ادامه داد: قانون تسهیل و رفع موانع تولید در خرداد 1397 به تصویب رسید و قرار بود آیین‌نامه اجرایی این قانون ظرف مدت دو ماه تهیه شود که پس از گذشت حدود یک سال این اتفاق نیفتاده است. در جلسه شب گذشته کارگروهی تشکیل شد تا پیش‌نویس آیین‌نامه مربوط به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را تهیه و پس از بررسی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای تصویب به هیات وزیران ارسال شود.

به گفته ملکی دستور کار نشست بعدی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بحث و بررسی پیرامون گزارش چالش‌های پیش‌روی تولید و تجارت کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان