Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد- ايرنا- بيش از 150 دانش آموز بافقي با هدف مهارت آموزي و بازارداري، بازارچه کار، فناوري، و حرفه آموزي راه اندازي کردند.

رئيس آموزش و پرورش بافق روز سه شنبه در حاشيه برپايي اين بازارچه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين تعداد دانش آموز بافقي با راه اندازي بازارچه ياد شده در اين شهر علاوه بر تحصيل علم و انديشه، داد و ستد را نيز تجربه مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا قاسم زاده، هدف از برپايي اين بازارچه را آموزش مهارت در کلاس هاي کار و فن آوري و آگاهي يافتن از فنون و روش بازار داري با همت دانش آموزان در کنار تحصيل اعلام کرد.
وي افزود: در اين طرح دانش آموزان علاوه بر فن آموزي در زمينه بازار و بازار داري با ورود به اين عرصه به اقتصاد جامعه نيز کمک مي کنند.
قاسم زاده گفت: آموزش مهارت هاي فن بازار مي تواند تحول بزرگي در بازار کار ايجاد کرده و جواناني که از اين طريق مهارت کسب مي کنند، آسان تر وارد بازار کار خواهند شد.
به گفته رئيس آموزش و پرورش بافق، دانش آموزان در اين بازارچه، صنايع چوب، مواد غذايي، هنرهاي دستي، ابتکارات و دست ساخته هاي خود را در معرض ديد علاقه مندان و خانواده ها قرار دادند.
يک دانش آموز غرفه دار هم به ايرنا گفت: در اين بازارچه دانش آموزان مهارت هاي زندگي،کسب و کار، روش هاي برخورد با مشتري و چگونگي فروش و کسب در آمد را تجربه مي کنند.
وي افزود: در اينجا ياد ميگيريم که هرکس در هر جايگاهي مي تواند موثربوده و با تخصص خود درآمد زايي کند،مهم اين است که به توانايي خود باور داشته باشيم.
اين دانش آموز بيان کرد: بازارچه دانش آموزي به ما مي آموزد که بتوانيم به اقتصاد خانواده کمک کنيم و در حمايت از توليد و کالاي ايراني نيز نقش داشته باشيم.
10 هزار و 500 دانش آموز در 80 مدرسه شهرستان بافق به تحصيل مشغول هستند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفري بافق در فاصله 110 کيلومتري جنوب شرق شهر يزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی