Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:26:04 GMT

گزارش اسپورت از خداحافظی ژاوی در تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۳۳۷

گزارش اسپورت از خداحافظی ژاوی در تهران

روزنامه اسپانیایی اسپورت با انتشار گزارشی درباره بازی خداحافظی ژاوی که در تهران و مقابل پرسپولیس برگزار شد به کم و کیف این بازی و شرایط خداحافظی اسطوره فوتبال اسپانیا پرداخته.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی، مهندس بزرگ فوتبال و اسطوره بزرگ فوتبال اسپانیا و کاتالونیا بازی خداحافظی خود با فوتبال را با پیراهن باشگاه السد قطر و در استادیوم آزادی تهران در بازی مقابل پرسپولیس انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌ای که نگاه‌های زیادی را در گوشه و کنار دنیا به خود جلب کرده بود، تنها به یک دلیل: خداحافظی ژاوی، اسطوره بزرگ بارسا و لاروخا.

 

روزنامه اسپانیایی اسپورت که در کاتالونیا منتشر شده و متمایل به باشگاه بارسلونا است گزارشی درباره بازی خداحفظی اسطوره بارسا منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید:

 

 

استادیوم آزادی تهران که گنجایش 85هزار تماشاچی را دارد میزبان بازی خداحافظی ژاوی بود. در بازی با پرسپولیس، قهرمان لیگ امسال فوتبال ایران. سکوهای آزادی پر نشده بود ولی هر کس در مسیر حرکت به سمت استادیوم آزادی بود می‌دانست که ژاوی بعد از این بازی دیگر هرگز پا به توپ نخواهد شد و آنها شانس این را دارند که او را برای آخرین بار با لباس فوتبال ببینند.

 

از دو ساعت پیش از شروع مسابقه عده‌ای درحالیکه پیراهن بارسلونا پوشیده بودند نام ژاوی را صدا زده و او را تشویق می‌کردند. ژاوی آن شب بدون شک ستاره اصلی میدان السد و پرسپولیس بود. ژاوی در تهران برای آخرین بار به عنوان بازیکن السد به میدان می‌رفت تا بعد از آن تنها روی نیمکت نشسته و هدایت همبازی‌هایش در این تیم را به عهده بگیرد و شانس خود را برای فتح جام قهرمانی فوتبال باشگاهی آسیا بیازماید.

 

باشگاه پرسپولیس پیش از شروع بازی از ژاوی تقدیر کرد. پرسپولیسی‌ها پیراهن سرخ‌رنگ خود را با شماره شش که بر پشت آن حک شده بود به ژاوی هدیه دادند و آنچنانکه در ایران مرسوم است، فرش زیبایی نیز به یادگار به مهندس کاتالان اهدا کردند.

 

استادیوم یکصدا ژاوی را تشویق می‌کردند و هم‌تیمی‌هایش برای آقای ستاره دست می‌زدند. ژاوی نیز با لبخندی بر لب برای اطراف دست تکان می‌داد و تشکر خود را ابراز می‌کرد. در نهایت ژاوی بود که گفت مراسم و قدردانی دیگر بس است و به سمت مرکز میدان رفت تا بازی آغاز شود.

 

ژاوی با بازوبند کاپیتانی با بازیکنان حریف دست داد، با تیم خود عکس یادگاری گرفت و به مرکز زمین رفت و بازیکنان السد را دور خود جمع کرد تا برای آخرین بار از وسط زمین چمن، نکته‌های تاکتیکی مدنظرش را به آنها منتقل کند چرا که ژاوی از این به بعد نمی‌تواند از خط طولی کنار زمین عبور کرده و قدم به زمین چمن بگذارد.

 

 

 

ژاوی السد قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس

تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانست با برتری در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس، راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شود.

دریافت 327 MB

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏