Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@08:24:30 GMT

انتقال گریزمان به بارسا؛ فقط امضا مانده

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۴۱۶

انتقال گریزمان به بارسا؛ فقط امضا مانده

برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو د خوگونس مدعی شد قرارداد پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا آماده شده در اختیار وکیل او قرار گرفته و تنها امضای آن باقی مانده است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین ، مدتی است شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به بارسلونا یکی از خبرهای اول فوتبالی دنیا است و هر روز ادعا و خبر جدیدی درباره این انتقال جنجالی مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در آخرین تحولات مربوط به این ماجرا، برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو د خوگونس مدعی شد از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا مطرح شده که قرارداد انتقال گریزمان به بارسلونا از سوی این باشگاه کاتالان آماده شده، به اطلاع وکلای گریزمان رسیده، همه اصلاحات مد نظر دو طرف روی قرارداد اعمال شده و حالا تنها کاری که برای ملحق شدن گریزمان به بارسا باقی مانده، امضای قرارداد است.

اخیراَ ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا هم مذاکرات باشگاه با گریزمان را تایید کرده بود. اما از سوی دیگر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند رختکن بارسا به دلیل اتفاقات سال گذشته از ورود گریزمان به باشگاه راضی نیستند و به مدیریت باشگاه اعلام کرده‌اند که دست از ادامه مذاکرات با گریزمان بردارند.

ولی بلافاصله شمار دیگری از رسانه‌های اسپانیایی که بیشتر متمایل به کمپ بارسا هستند این خبر را تکذیب کرده و گفتند در رختکن بارسا اوضاع امن و امان است و بازیکنان این تیم نسبت به گریزمان موضع منفی ندارند.

همانطور که ال‌چیرینگیتو د خوگونس می‌گوید ظرف چند روز آینده شاهد امضای رسمی قرارداد پیوستن گریزمان به بارسلونا خواهیم بود یا داستان او و تیم آبی و اناری شهر بارسلون همچنان پر فراز و نشیب ادامه خواهد یافت.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال این کشور در زمین گرانادا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند.

کسب سه امتیاز این بازی باعث شد که آنها با ۷۶ امتیاز از ۲۶ بازی همچنان در صدر جدول بمانند و اختلاف امتیازشان با رئال مادرید که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها بود به ۱۵ امتیاز برسد و به این ترتیب در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این پنجمین فصل متوالی است که تیم زنان بارسلونا موفق می‌شود در رقابت‌های داخلی اسپانیا به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تعداد قهرمانی‌هایش را به عدد ۹ برساند. اتلتیک با پنج، لوانته با چهار و اتلتیکو مادرید هم با چهار قهرمانی پس از آنها قرار دارند.

این تیم حالا آماده است تا در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی لیون به میدان برود و انتظار می‌رود که بتواند این جام ارزشمند را هم بار دیگر از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد