Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@13:31:39 GMT

کشف محموله شیشه در هواپیمای بم – تهران! +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۶۱۰

کشف محموله شیشه در هواپیمای بم – تهران! +عکس

خبرگزاری فارس: دادستان بم از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد داشتند از طریق کارتن‌های خرما و خط هوایی بم - تهران، محموله ۵۰ کیلوگرمی شیشه را به پایتخت منتقل کنند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، محمد ضیاءالدینی اظهار داشت: پس از انجام چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، مشخص شد یک گروه از سوداگران مواد مخدر به صورت سازمان یافته و باندی قصد حمل و جابه‌جائی مواد مخدر از نوع شیشه به صورت عمده از فرودگاه بم و از طریق هوائی به پایتخت را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بم گفت: تحقیقات اولیه از متهمان بیانگر این مطلب است که این محموله مواد مخدر شیشه که از نوع بسیار مرغوب است در لابراتور‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته در کشور افغانستان تولید و قاچاقچیان از طریق مرز‌های شرقی کشور وارد استان کرمان کرده‌اند.

وی افزود: ماموران اداره اطلاعات شهرستان بم با اشراف اطلاعاتی کامل برای مدت طولانی باند فوق را تحت تعقیب و مراقبت قرار داده بودند تا اینکه با حصول اطمینان از حمل مواد و انتقال آن‌ها به فرودگاه برای ارسال به پایتخت، افسران اطلاعاتی وارد عمل شدند.

ضیاءالدینی بیان کرد: طی عملیاتی دقیق و حساب شده پس از بارگیری مواد مخدر در هواپیما که در کارتن‌های خرما جاسازی شده بودند نسبت به کشف و ضبط مواد اقدام و هفت نفر از مرتکبین و سوداگران در محل دستگیر و طی تحقیقات به عمل آمده از آن‌ها سایر ایادی و شرکای جرم نیز شناسایی و یک نفر که واسطه مرتکبان در ارسال و انتقال مواد بوده در شهرستان کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: سایر اشخاص مرتبط نیز تحت تعقیب قرار گرفته و اقدامات تعقیبی جهت شناسایی و دستگیری آن‌ها در دست اقدام است و محموله کشف شده قریب به میزان ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کشف محموله شیشه فرودگاه بم باند قاچاق مواد مخدر کارتن خرما عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ که گفته می‌شود حامل مواد شیمیایی احتمالا خطرناکی بوده است، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در آمریکا سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

پایگاه هوایی هالومان در ایالت نیومکزیکو

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله