Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:30:34 GMT

موفقیت چشمگیر عرضه نفت در بورس کمی زمان‌بر است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۹۷۸۴

موفقیت چشمگیر عرضه نفت در بورس کمی زمان‌بر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، بیژن زنگنه با بیان اینکه محموله‌های عرضه نفت در بورس تا حد امکان (۳۵ هزار بشکه یا ۵ هزار تن) کوچک شده لذا امکان خوبی برای خریداران به‌وجود آمده است، افزود: لجستیک (مدیریت جریان کالا، اطلاعات بین محل تولید تا نقطه مصرف برای برآورده کردن نیازهای مصرفی) آن نیز توسط وزارت نفت برای تحویل این محموله‌های کوچک فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه ادامه داد: همچنین تسهیلات بسیاری نیز برای خریداران مانند تعهدات ریالی و اعتباری در نظر گرفته شده است البته باید ابتدا ۶ درصد مبلغ را به‌عنوان ضمانت قرار دهند و سپس مابقی پول در طول زمان و قبل از بارگیری محموله از آن‌ها اخذ می‌شود.

وی در ارزیابی عرضه‌های نفت و میعانات گازی که تاکنون در بورس انرژی صورت گرفته، بیان کرد: این عرضه‌ها کم و پیش موفق بوده و امید است با رفع مشکلات و ناآشنایی‌ها بتوانیم عرضه را گسترده‌تر کنیم چراکه اکثر بورسی‌ها معتقدند کسب موفقیت چشمگیر عرضه نفت در بورس کمی زمان‌بر است لذا وارد میدان شدن کنشگران و فعالان این عرصه به زمان نیاز دارد.

وزیر نفت همچنین درخصوص اینکه در مهلت ۶۰ روز ایران به اروپا چه درخواست‌هایی برای فروش نفت دیده شده است، تصریح کرد: اگرچه نمی‌توانم دراین‌خصوص صریح صحبت کنم اما وزارت امور خارجه، مدیریت کار را تحت نظارت و سیاست‌های شورای عالی امنیت ملی لحاظ می‌کند، وزارت نفت نیز با آن‌ها بسیار هماهنگ است، من و دکتر ظریف کارها را دنبال کرده و مرتبط با موضوع، ملاقات‌هایی داریم و از طرف ایران کارها با حسن‌نیت دنبال می‌شود و ان شاءالله پاسخ این حسن نیت‌ها داده شود.

کد خبر 4622496

منبع: مهر

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت ایران عرضه نفت در بورس انرژی اتحادیه اروپا محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی