Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@23:57:06 GMT

توليد در پارس آباد مغان رونق مي گيرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۷۴۸

توليد در پارس آباد مغان رونق مي گيرد

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - فرماندار پارس آباد مغان گفت: امسال تمامي اولويت ها در اين شهرستان به رونق توليد معطوف شده و براي تحقق تعهد اشتغال سه هزار و 900 نفري منطقه تلاش مي شود.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا ، علي علايي در جلسه شوراي اداري از سرمايه گذاران خواست تا در شهرک گلخانه اي و حوزه صنايع تبديلي و تکميلي که بزرگترين مجموعه گلخانه اي استان است، سرمايه گذاري کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در سال رونق توليد با مساعدت هاي دستگاه ها برخي توليدي ها و کارخانه هاي به هر دليلي که تعطيل يا راکد مانده اند با تزريق تسهيلات و مشارکت در طرح ها آنها را به چرخه توليد بازگردانند.
او بر لزوم تکريم ارباب رجوع ، عدم استفاده از امکانات دولتي و جايگاه اداري براي حمايت از نامزدهاي احتمالي ، توجه به معيشت مردم و برنامه ريزي براي خريد محصولات کشاورزي تاکيد کرد.
علايي همچنين با هشدار به شايعه محاسبه افت محصول سير گفت: کسي حق ندارد در خريد توافقي که با درجه بندي و تعيين بهاء محاسبه مي شود ، براي کشاورزان افت محاسبه شود.
وي افزود: با توجه به تجارب گذشته در زمينه خريد پنبه ، ذرت ، کلزا ، گندم ، گوجه و بادام زميني تمهيدات لازم انديشيده شده است.
او با بيان اينکه در سال گذشته هشدارهاي لازم در خصوص عدم کاشت سير و مشکلات آن اطلاع رساني شده بود متاسفانه در سطح چهار هزار هکتار کشاورزان اقدام به کاشت سير کرده‌اند به همين دليل توليد محصول استراتژيک گندم کاهش يافته است.
علايي با بيان اينکه 16 خرداد آخرين زمان استعفاي مديران دولتي براي شرکت در انتخابات است به همه مديران و مسئولان تذکر داده مي ‌شود حق طرفداري يا هزينه اموال بيت المال براي نامزدها را ندارد و هيچ مسئولي حق ندارد بر له يا عليه کسي موضع‌گيري کرده يا از موقعيت خود سوء استفاده نمايند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش دشمنان براي ايجاد مشکلات در معيشت مردم اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش دارد از همين شيارهايي که خود ايجاد کرده مردم را تحريک يا عليه نظام به شوراند بايد مراقب نيرنگ هاي آنها بوده و گزک به دست دشمن ندهيم.
وي در زمينه نقش و جايگاه مهم روابط عمومي در ادارات و نهادهاي اظهار داشت: روابط عمومي هاي ادارات به اندازه همان اداره و رييس آن اداره نقش برجسته اي دارند.
علايي اظهار داشت: روابط عمومي ها به عنوان نمايندگان ادارات و راهنماي ارباب رجوع و مراجعان رابطه بين اين 2 قشر هستند و نقش سازنده‌اي در ادارات و دستگاه‌ ها بر عهده آنها گذاشته شده است.
وي تاکيد کرد: نقش روابط عمومي نسبت به سال هاي گذشته بسيار متفاوت بود و از حالت سنتي به شکل نوين تغيير شکل داده بويژه در حوزه فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي کنترل و مديريت آن به تخصص و تبحر خاصي نياز دارد و از عهده هر کسي خارج است.
رييس شوراي اداري شهرستان پارس آباد فتح خرمشهر را فتح ارزش ها دانست و افزود: آزادسازي خرمشهر مديون ايثارگري و جانبازي شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و مراسم شکوهمندي به مناسبت بزرگداشت اين روز تاريخي بايد تدارک ديده شود.
حجت الاسلام رشادي ، امام جمعه پارس آباد نيز در اين نشست عبادت را مختص به نماز و روزه ندانست و تصريح کرد: سير کردن شکم چند نفر فقير در اين ايام مقدس ، خدمت به مردم ، شب زنده داري و مقابله با دشمنان در راستاي صيانت از اسلام و انقلاب از جمله اين عبادت ها است.
سرهنگ نوري ، فرمانده سپاه پارس آباد هم با تبريک فرارسيدن سالروز آزاد سازي خرمشهر گفت: جانفشاني و ايثارگري شهدا زيباترين تابلوي مقاومت و آزادگي در آزادسازي خرمشهر بود که توانست برغم 16 هزار شهيد و 19 هزار اسير و 24 هزار زخمي وجبي از خاک کشور را به دشمن نداد.
پارس آباد مغان در شمال اردبيل و در نوار مرزي جمهوري آذربايجان قرار دارد.
6018/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟

به گزارش «تابناک»، علیرضا محمدزاده، کارشناس خودرو، درباره تأثیر مصوبه مجلس مبنی بر اعمال مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو به «انتخاب» گفت: اولین اتفاقی که با این مصوبه می‌افتد، افزایش قیمت خودرو و تحت تأثیر قرار گرفتن از این اقدام است؛ از آن مهم‌تر دلال‌ها فعال‌تر می‌شوند و کلاهبرداری بیشتر خواهد شد. خریدار واقعی که برای استفاده دنبال ماشین است با تنگنا بیشتر مواجه می‌شود و تنها کسی که سود می‌کند دلال است. دولت از سال گذشته اعلام کرده که با مالیات دنبال جبران کسری بودجه است و روی تنها چیزی که مالیات نبسته‌اند هواست.

وی در ادامه در رابطه با چالش‌های قیمت‌گذاری پژو پارس در روز‌های اخیر بیان کرد: واقعیت قضیه این است که پژوپارس هیچ تکنولوژی روزی ندارد، راحتی ندارد و کم مصرف هم نیست. علت اینکه عده‌ای سینه چاک این ماشین هستند، به جز بیست درصد که علاقه‌مند به این ماشین هستند، جمعیت زیادی که برای حاشیه سود زیاد این خودرو و احتمال قطع تولید، دنبال پژو پارس هستند. در تمام خودرو‌های بازار وقتی خبر توقف تولید منتشر شود، مردم به سمت آن ‌می‌روند. البته به نظر من همان بیست درصد که مصرف‌کننده واقعی هستند اهمیت بیشتری دارند. طبیعتا تا زمانی که شرکت تولید‌کننده دولت باشد و نظر دولت در آن تأثیر‌گذار باشد این اتفاقات رخ می‌دهد. پژو پارس هیچ حرفی برای گفتن ندارد و سال هاست از رده خارج است.

محمدزاده درباره وضعیت بازار خودرو در نیمه اول ۱۴۰۳ گفت: اولین اتفاقی که در خودرو می‌افتد و همچنان هم ادامه دار است، دخالت دولت است. تا زمانیکه دولت در بازار خودرو دخالت مستقیم دارد، طبیعتا آینده‌ی خوشی برای خودرو به وجود نخواهد آمد. در این کشور از دستمال کاغذی تا خودرو، همه درگیر دولت است. وقتی کشور نتوانسته یک رابطه‌ی درست با جهان برقرار کند و بحث دلار و... هم تبدیل به یک چالش شده است، چه توقعی دارند که خودرو سامان پیدا کند. دولت اگر با همین فرمان جلو برود و شعار‌های غیرحقیقی بدهد، مطمئن باشید بازار امسال بدتر خواهد شد و قیمت‌های فعلی برای 6 ماه دیگر یک آرزو می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟