Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد علی‌قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به رشد ورزش ایران در چند سال اخیر و عملکرد مثبت دکتر سلطانی‌فر در فراهم‌سازی فضای پیشرفت ورزش در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ورزش ایران در طول چند سال گذشته روند صعودی داشته این موضوع را به خوبی می‌توان از عملکرد تک تک رشته‌های ورزشی در مسابقات بین‌المللی تشخیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خوشبختانه در رشته تنیس روی میز نیز شاهد درخشش ورزشکاران این رشته بودیم. نوشاد عالمیان پس از حدود پنجاه سال موفق شد در بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال برنز این رقابت‌ها را به دست بیاورد. این مدال قطعا افتخار بزرگی است که سالهای سال در ذهن مردم ماندگار خواهد شد.

علی‌قارداشی افزود: تنیس روی میز رشته المپیکی است که طرفداران زیادی دارد، بنابراین این موضوع کار ما را دشوارتر می‌کند. پیش از این ما  در ادوار گذشته همیشه نماینده‌ای در المپیک داشتیم با کسب مدال در بازی‌های آسیایی ماموریت ما سخت‌تر شد. قطعا تلاش خواهیم کرد تعداد سهمیه‌های خود را برای المپیک 2020 افزایش دهیم و اینار نماینده بیشتری در میدان المپیک داشته باشیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان در مورد استیضاح وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: این کار از اساس و پایه اشتباه است. ورزش ایران در چند سال اخیر روز های خوبی را سپری‌کرده است. در همه این سه سال گذشته ورزشکاران ما زیر نظر و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان به مسابقات اعزام شدند و با تلاش‌های خود برای کشورمان در سایه امنیت و آرامش افتخار آفرینی کردند. با این شرایط و سالی پرکاری که در پیش داریم نباید با کارهای بی مورد ورزش را وارد حاشیه کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح ایران ذهن رقابت وزارت ورزش و جوانان برنا وزیر ورزش مسعود سلطانی فر استیضاح وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ است
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند