Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:30:37 GMT

از سه طرح ورزشی در قم بهره برداری خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۴۹۲

از سه طرح ورزشی در قم بهره برداری خواهد شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: سه طرح ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، تا چند روز آینده در قم به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود مهمترین این طرح‌ها را مجموعه ورزشی پیامبر اعظم است و  بهره برداری از این مجموعه ورزشی موجب تحول و افزایش چشمگیر زیرساخت‌های ورزشی قم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) با ۹ هزار متر مربع زیربنا، شامل سالن ورزشی یک هزار و ۵۰۰ نفره، استخر سرپوشیده و سالن‌های ورزشی کشتی پهلوانی و زورخانه در سطح بین المللی است که بیش از ۳۷۵ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.

منعم خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی، از آخرین استاندارد‌های بین المللی برخوردار است به گونه‌ای که امکان برگزاری مسابقات بین المللی در سالن ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای آن وجود دارد.

مجموعه ورزشی پیامبر اعظم در منطقه محروم امامزاده سید علی (ع) قم واقع در بلوار ۱۵ خرداد ساخته شده است و با بهره برداری از آن، بخش زیادی از نیاز‌های منطقه به زیرساخت‌های ورزشی بر طرف می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استخر تختی و زمین چمن ۱۵ خرداد را از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری دانست و افزود: علاوه بر این، چهار طرح ورزشی از جمله خانه جوان و چمن مصنوعی کهک، خانه جوان دستجرد و مجموعه ۴۵۰۰ نفری پردیسان در آینده تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی قم هم اکنون ۵۰ سانتی متر مربع است افزود: این رقم با توجه به جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری قم باید به یک متر مربع افزایش یاید.

میانگین سرانه ورزشی کشور هم اکنون ۸۰ سانتی متر مربع و استاندار جهانی ۲ متر مربع است.

انتهای پیام/الف

بهره برداری از سه طرح ورزشی در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مجموعه ورزشی وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳