Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب تحریک لبیک پاکستان پس از آزادی از زندان اعلام کرد که ماموریتش را در دفاع از مسئله ختم نبوت همچنان ادامه خواهد داد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جنگ نیوز (اردو)، علامه خادم حسین رضوی، رئیس حزب تحریک لبیک پاکستان پس از آزادی از زندان گفت: ماموریت ما در دفاع از مسئله ختم نبوت پایان نخواهد یافت و در این راه هر مقدار که لازم باشد قربانی خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علامه خادم حسین رضوی در دیدار با اعضایی از جمعیت علمای پاکستان که پس از رهایی از زندان به دیدارش آمده بودند اعلام کرد: عده ای فکر می کنند که ماموریت ما به پایان رسیده است در حالی که ما راهمان واضح ،مشخص و ادامه دار است.

پس لرزه‌های آشوب-3| تلاش ایتالیا برای نجات «آسیه بی بی» و تعقیب 5 هزار نفر توسط پلیسپس لرزه های آشوب-4| هلند سفارت خود را در پاکستان تعطیل کردیادداشت| نقش فضای مجازی در جسارت آشوبگران و تروریست‌ها در پاکستان

گفتنی است تبرئه یک زن مسیحی به نام «آسیه بی بی» که متهم  به توهین علیه پیامبر گرامی اسلام «ص» بود از سوی دادگاه عالی پاکستان باعث اعتراضات شدید حزب لبیک و تظاهرات طرفداران آنان در پایتخت شد که در نهایت با بازداشت سران این حزب از جمله خادم حسین رضوی این تظاهرات خاتمه یافت. 

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در گفتگو با شبکه خبری «جیو تی وی‌» گفت: سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان موفقیت آمیز بود.
وی در خصوص رایزنی های انجام شده میان مقامات دو کشور درباره طرح انتقال گاز ایران به پاکستان موسوم به «آی پی» گفت: این پروژه حتما تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه به زودی راهکار هایی برای تکمیل این طرح مهم ایجاد خواهد شد افزود: با توجه به ناآرامی هایی که کشورهای منطقه با آن مواجه هستند و همچنین افزایش مداخله قدرت های غربی در امور منطقه از طریق جنگ های نیابتی، تمام ذینفعان منطقه باید بر روی یک پلت فرم مشترک گرد هم آیند تا از منافع خود محافظت کنند.
وی با انتقاد شدید از رویکرد قدرت های استعماری در جهان بویژه فراموش کردن تمامی قوانین بین‌المللی و انسانی از سوی کشورهای غربی درقبال رژیم صهیونیستی گفت: ما همیشه از کشورهایی که در مقابل این رویکرد استعماری ایستادگی کرده و آنها را شکست می دهند حمایت می کنیم.
این اظهارات وزیر دفاع پاکستان درحالی مطرح می‌شود که همزمان با سفر موفق دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت بلندپایه کشورمان به پاکستان که دستاور های بزرگی همچون امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه و هدف گذاری تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان را در پی داشته است، آمریکا در ادامه رویکرد تکراری خود مبنی بر سنگ اندازی در روابط اسلام آباد - تهران، پاکستان را برای تحریم احتمالی درصورت گسترش روابط با ایران تهدید کرد.

دیگر خبرها

  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا