Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@09:19:46 GMT

نسبت دادن ناکارآمدی به دولت، خواست آمریکا است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۲۵۵

نسبت دادن ناکارآمدی به دولت، خواست آمریکا است

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علوی»، وزیر اطلاعات، روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری، نسبت دادن وجود مشکلات به ناکارآمدی دولت و نظام را خواست دشمنان به ویژه آمریکا دانست و گفت: باید در مقام توصیه افکار عمومی مردم را با اقدامات عامل اصلی دشمنی استکبار علیه نظام آگاه کرد و در مقام عمل با تدبیر امور بر مشکلات غلبه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایطی که دشمنان علیه کشورمان و حتی منع پرواز از کشورهای همسایه و محدودیت واردات و صادرات ایجاد می کنند، گفت: مسوولان و رسانه ها این گونه بیان کنند که دشمنان درصدد به زانو درآوردن کشور هستند و مردم وارد میدان می شوند و از این پیچ تاریخی به سلامت عبور می کنند.

حجت الاسلام علوی همچنین بر انسجام ملی، همدلی و همزبانی بیشتر مسئولان تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رسانه شورای اداری مشکلات واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

ویدئو: 330812

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

دیگر خبرها

  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند