Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس طی ساعات آینده نیز با نماینده مائوریتزیو ساری دیدار خواهد داشت. سرمربی ایتالیایی ممکن است در صورت فتح لیگ اروپا نیز از چلسی اخراج شود.

طرفداری- ماسیمیلیانو الگری در فصل 20-2019 دیگر سرمربی یوونتوس نخواهد بود و این باشگاه از همین حالا در صدد استخدام سرمربی جدید خود برای فصل آینده است.

روز گذشته جانلوکا دی مارتزیو گزارش داد مائوریتزیو ساری گزینه اصلی هدایت یوونتوس است و آلترناتیو او، سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو است اما لوکا مومبلانو، همان خبرنگاری که از هفته‌ها پیش شانس ماندن مکس الگری در یوونتوس را صفر دانسته بود، مدعی است دو گزینه اصلی یوونتوس برای نیمکت، پپ گواردیولا و آنتونیو کونته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومئو آگرستی، خبرنگار گل ایتالیا که به باشگاه یوونتوس بسیار نزدیک است، نظری تقریبا مشابه با دی مارتزیو دارد.

به گزارش رومئو آگرستی، یوونتوس برای نیمکت فصل آینده خود دو گزینه دارد: مائوریتزیو ساری و سیمونه اینزاگی. ساری باتجربه است و در تیم‌های مطرح سابقه کار دارد و از سوی دیگر اینزاگی، اخیرا قهرمان کوپا ایتالیا شده و دوست قدیمی فابیو پاراتیچی است. یوونتوس طی روزهای اخیر با نماینده سیمونه اینزاگی دیدار داشته اما در خصوص استخدام او عجله‌ای ندارد و فعلا بیانکونری تصمیم گرفته در خصوص او صبر کند. با این حال، اینزاگی منتظر است از یوونتوس تماس دیگری دریافت کند. 

یوونتوس با نماینده مائوریتزیو ساری نیز دیدار کرده و طی ساعات آینده نیز بیانکونری با نماینده وی دیدار دیگری خواهد داشت. مائوریتزیو ساری دوست دارد در چلسی بماند اما در صورت فتح لیگ اروپا با چلسی نیز ممکن است از هدایت این تیم برکنار شود چون چلسی قصد تغییر سرمربی خود در فصل جدید را دارد. در آن صورت، ممکن است او دوباره به ایتالیا برگردد. میلان و رم نیز به جذب ساری نیز علاقه دارند اما یوونتوس برای استخدام این سرمربی 60 ساله جدی است. 

منابع ایتالیایی از جمله گاتزتا دلو اسپورت و توتو اسپورت نیز گزارش داده اند که در صورت آمدن ساری به یوونتوس، ممکن است گونزالو هیگواین نیز به این تیم بازگردد! با بازگشت هیگواین و حضور مویزه کین به عنوان مهاجم نوک، ممکن است ماریو مانژوکیچ به فروش برسد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه

به گزارش ورزش ‌سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ سپاهان برابر گل گهر بود که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان پا مجبور به ترک زمین شد.

در ابتدا تصور نمی‌شد که مصدومیت نیازمند چندان جدی باشد و در فهرست تیم ملی هم قرار گرفت، اما پس از اینکه این سنگربان شانس حضور در ۲ بازی برابر ترکمنستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست داد مشخص شد که وضعیت مصدومیت او پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

در شروع سال جدید سپاهان دیدارهای بسیار سخت و فشرده‌ای را در پیش داشت، اما پیام نیازمند بهبود نیافته بود و به همین دلیل حضور در ۵ مسابقه این تیم را که به ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی‌ مازندران، ذوب آهن و ملوان بندر انزلی بود را از دست داد.

نیازمند اما سرانجام پس از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی باز هم مرد مطمئن سنگر تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!