Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق بارسلونا به حضور احتمالی مهاجم فرانسوی در تیم کاتالانی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، ژاوی ارناندس دوشنبه شب در دیدار السد و پرسپولیس برای آخرین بار به میدان رفت و با شکست ۲ بر صفر از جهان فوتبال خداحافظی کرد. هافبک سابق بارسلونا پیش از این دیدار با اسپورت مصاحبه کرد و درباره موضاعاتی همچون بازگشت به بارسلونا، لیونل مسی و آنتوان گریزمان صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فتح چهار لیگ قهرمانان اروپا در دوران مسی کمترین لذت برای بهترین بازیکن جهان است؟

لذت کمی نیست. ما تنها یک بار این عنوان را به دست آورده بودیم. می‌توانستیم به عناوین بیشتری دست یابیم اما قهرمانی در لیگ قهرمانان خیلی سخت است. بارسلونای پپ گواردیولا خیلی بهتر از دیگر تیم‌ها بود و ما تنها توانستیم دو بار از چهار بار جام قهرمانی را بالای سر ببریم. چلسی و اینتر اجازه قهرمانی به ما ندادند اما باید آرام بود. مسی هنوز دورانش به پایان نرسیده است.

* چه چیزی باقی مانده است؟

همیشه درباره دوران بعد از مسی صحبت می‌شود ولی هنوز او می‌تواند سه تا چهار سال خیلی خوب داشته باشد. او مراقب خودش است و یک بازیکن حرفه‌ای محسوب می‌شود. همچنین از لحاظ جسمانی قوی است. او شماره یک جهان است.

* چه تصوری از بازگشتتان به نوکمپ دارید؟

همه دوست دارند در یک تیم بزرگ باشند. کار کردن در تیم کوچک‌تر خیلی راحت است اما من اهل رقابت هستم و چالش‌های بزرگ را دوست دارم. می‌دانم اگر به بارسلونا برگردم کچل می‌شوم یا موهایم سفید می‌شود (با خنده).

* شما با گریزمان قرارداد امضا می‌کردید اگر بازیکنان تیم او را نمی‌خواستند؟

می‌دانم که بازیکنان و کادر فنی تابستان سال گذشته از رفتار گریزمان ناراحت شدند. اگر این رد کردن تنها به خاطر یک موضوع فوتبالی بود تلاش می‌کردم با بازیکنانم صحبت کنم تا بدانم چه چیزی می‌خواهند. باید دید چه کسی قرارداد امضا می‌کند؟ مدیر ورزشی؟ ارنستو والورده؟ رییس باشگاه؟ اگر من در بارسلونا بودم درخواست امضای قرارداد با برخی از بازیکنان را می‌دادم و اگر بازیکنان با بعضی از آنها موافق نبودند با آنها صحبت می‌کردم چون در نهایت من تصمیم گیرنده هستم. این بازیکن گریزمان باشد یا بازیکن دیگری. مساله دیگر نخواستن سرمربی و بازیکنان است. در این صورت مشکل خواهیم داشت. زمانی که تیتر اصلی روزنامه اسپورت را دیدم (بازیکنان بارسلونا گریزمان را نمی‌خواهند) گفتم: خدای من. شما از این موضوع اطلاع دارید، اگر نمی‌دانستید چنین تیتری نمی‌زدید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتوان گریزمان تیم فوتبال بارسلونا ليونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟