Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@03:58:20 GMT

رئیس یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۵۶۰

رئیس یازدهمین جشن مستقل سینمای مستند معرفی شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمد صوفی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما است و در این سال‌ها به عنوان نویسنده،کارگردان، تهیه کننده و مدرس دانشگاه فعالیت کرده است.

صوفی در حال حاضر عضو هیئت مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند ایران است و در سال ۱۳۹۷ عضو هیئت رئیسه دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فاصله سالهای ۸۵ تا ۸۹ مدیر انجمن سینمای جوانان تهران و عضو شورای مدیران برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بود.

وی برگزیده فستیوال های فیلم کوتاه و مستند کشوری و بین المللی است و حضور در هیئت داوری جشنواره های فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه خود دارد. علاوه بر آن محمد صوفی ساخت برنامه های متعدد تلویزیونی از جمله رادیو هفت، صدبرگ، نقره و... را بر عهده داشته است. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جشنواره بین المللی فیلم سینمای مستند فرهنگ و هنر هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»