Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، اظهار کرد: چهارمین دوره نمایشگاه بزرگ قرآن کریم با ۵۵ غرفه و بیش از پنج هزار کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی به مناسبت فرارسیدن ماه نزول قرآن، به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران بااشاره به اینکه استقبال مردم دیندار استان از این نمایشگاه، پرشور و باعث مباهات و مسرت بود، افزود: این اداره‌کل با تقاضای بسیار غرفه داران برای تمدید زمان نمایشگاه مواجه شد اما به‌دلیل اینکه قرار بود برنامه‌ای دیگر نیز پس از اتمام زمان مقرر نمایشگاه بزرگ قرآن، در این مکان برگزار شود، متأسفانه و علی‌رغم میل باطنی، اداره کل با این درخواست‌ها موافقت نکرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه، غرفه‌هایی به ادارات متقاضی اختصاص داده شده بود تا خدمات و فعالیت‌های خود را در زمینه قرآنی ارائه دهند، گفت: نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در زمینه قرآن با ۳۵ اثر فاخر در زمینه خوشنویسی، مراسم و محافل قرآنی، غرفه امر به معروف و نهی از منکر، نشست‌های علمی و تخصصی علوم قرآنی، غرفه حجاب و عفاف، کارگاه‌های هنری با موضوع علوم قرآنی، مشاوره طب اسلامی، زیارت مجازی امام رضا(ع)، کارگاه سبک زندگی اسلامی، کارگاه حفظ قرآن کریم، مشاوره سواد فضای مجازی، کتابت قرآن کریم و قرائت داستان‌های قرآنی از جمله بخش‌های جنبی چهارمین نمایشگاه بزرگ کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی بود.

یادآور می‌شود، چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم چهارمحال و بختیاری ٢٢ لغایت ٢٩ اردیبهشت‌ماه جاری(٦ لغایت ١٣ ماه مبارک رمضان ١٤٤٠) در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن