Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@05:26:29 GMT

فروش لوازم سرقتی خودرو در ازای دریافت موادمخدر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۷۹۱

فروش لوازم سرقتی خودرو در ازای دریافت موادمخدر

سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به گزارشات متعدد سرقت لوازم خودرو در محدوده خانی آباد و نازی آباد، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات میدانی، ماموران پلیس توانستند متهم پرونده را شناسایی و در یک عملیات وی را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کالوسی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری با پلیس همکاری کرد و محل حضور مالخری که با وی در ارتباط بود را به ماموران ما اعلام کرد.

وی افزود: فرد مالخر طی یک عملیات در محل اختفای خود دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی، انواع لاستیک خودرو، ۳ باند سرقتی، ۲ عدد ساب، ۳۰۰ گرم ماده مخدر هروئین و ۱۳۰ گرم نیز ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو با ۳۰ فقره سرقت در هفت چنار

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق پس از سرقت لوازم داخل و قطعات خودرو، اموال مسروقه را به مالخر داده و در ازای آن بدون دریافت وجه موادمخدر دریافت می‌کرد و از آنجایی که سارق به ماده مخدر هروئین اعتیاد دارد، مواد مصرفی خود را از این طریق تامین می‌کرده است.

سرهنگ کالوسی خاطرنشان کرد: متهم دارای سابقه ۳۰۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت