Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان گفت: هفت هزار و 400 طرح از زمان اجراي «طرح ايجاد و توسعه اشتغال پايدار روستايي» همزمان با سراسر کشور در اين استان حمايت شده است.

به گزارش دريافتي روز سه شنبه ايرنا از روابط عمومي اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان مهرداد جهانديده اظهار داشت: اين طرح ها، اشتغال 11 هزار و 800 نفر را در اين استان به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: بيشترين ميزان پرداخت تسهيلات اين طرح ها در سيستان و بلوچستان به ترتيب در شهرستان هاي خاش، زابل و ايرانشهر اختصاص دارد.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان ادامه داد: در راستاي سياست هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي مبني بر شفافيت عملکرد، اسامي دريافت کنندگان تسهيلات اشتغال پايدار روستايي در پايگاه اطلاع رساني اين اداره کل در معرض ديد عموم قرار دارد.
وي ارسال و اظهار نظر در مورد طرح هاي حمايتي در کارگروه ملي را يکي از اصلي ترين مشکلات موجود در حوزه رصد اين طرح ها برشمرد و گفت: پيگيريم تا اين مورد مستقيما در کارگروه استان مورد بررسي قرار گيرد.
جهانديده خاطرنشان کرد: هم اينک تا سقف 15 ميليارد تومان بررسي و تصويب طرح ها در اختيار سيستان و بلوچستان است که اميدواريم با توجه به شرايط استان اين رقم بهبود و افزايش پيدا کند.
وي افزود: نهادهاي حمايتي در سيستان و بلوچستان ظرفيت اشتغالزايي خوبي را در مناطق روستايي فراهم کرده اند.
9908**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان