Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@03:07:04 GMT

پایان تعمیر 2400 مسکن سیل‌زده در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۹۷۴

پایان تعمیر 2400 مسکن سیل‌زده در مازندران

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: مرمت و تعمیر دو هزار و ۴۰۰ واحد آسیب‌دیده ناشی از سیلاب در استان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد خانی نوذری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه شش هزار و ۸۰۰ واحد تجاری و مسکونی براثر سیلاب اخیر درمازندران  دچار خسارت شدند اظهار داشت: تاکنون ۲۲ میلیارد تومان بلاعوض تعمیراتی و معیشتی بین سیل زدگان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به سه هزار و ۲۷۴ خانوار ۶۵ میلیارد ریال بلاعوض تعمیراتی و به پنج هزار و ۴۰۶ نفر حدود ۱۴۷ میلیارد ریال بلاعوض معیشتی پرداخت شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران عنوان کرد: تاکنون چهار هزار و ۸۹۴ نفر برای دریافت تسهیلات تعمیراتی و معیشتی به بانک‌ها معرفی شدند که هزار و ۷۰۰ واحد منجر به قرارداد شده است.
خانی نوذری با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۵۲۵ واحد تعمیراتی در استان شروع شده است گفت: تاکنون آوار برداری ۲۷۲ واحد تخریبی از مجموع ۵۳۰ واحد تشکیل پرونده شده، در استان انجام شده است که بیش از ۵۰ درصد واحدهای تخریبی را شامل می‌شود.
این مسئول افزود: برای حدود ۱۶۰ واحد احداثی پروانه ساخت صادر، ۲۵۱ واحد پی کنی، ۱۰۲ واحد اجرای فوندانسیون و ۲۸ واحد اجرای اسکلت انجام شده است و خوشبختانه سرعت بازسازی مطلوب است.
خانی نوذری تصریح کرد: امید می‌رود تا پایان خردادماه کار تعمیر واحدها به پایان رسد، همچنین تاکنون دو هزار و ۵۰۰ تن سیمان رایگان بین مردم سیل‌زده در استان توزیع شده است. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق