Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اظهار ناراحتی از اینکه امروز کمتر سراغی از فاتحان خرمشهر گرفته می شود؛ از اجرای ویژه برنامه های سی و هفتمین سالگرد فتح خرمشهر خبر داد و اعلام کرد: ۲۷ برنامه محوری در این ایام اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ پاسدار محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، امروز(۳۱ اردیبهشت)در نشست خبری سوم خرداد با اشاره به اینکه عملیات بیت المقدس از ۱۰ اردیبهشت سال ۶۱ شروع شد و مثل چنین روزهایی رزمندگان ما به سمت خرمشهر در حرکت و در حال ورود به خرمشهر بودند، افزود: امسال سی و هفتمین سالگرد فتح خرمشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی پیش از پرداختن به موضوع نشست، در خصوص آنچه این روزها درباره شبهه جنگ در کشور می گذرد؛ با قاطعیت گفت: آزموده را آزمودن خطاست؛ با ظرفیت های استراتژیکی که امروز داریم هیچ کشوری جرأت جسارت به ایران را ندارد؛ 
مقاومت خرمشهر مردم ما را آبدیده کرد؛ بیش از یک سال است رییس جمهور دیوانه آمریکا ما را تهدید می کند اما ذره ای در مقاومت این ملت خلل ایجاد نشده زیرا مقاومت امروز ما مدیون مقاومت خدمشهر است.

 

 

ابوالحسنی با بیان اینکه خیلی ها {از جوانان امروز} روزهای آزادسازی خرمشهر را درک نکردند؛ تصریح کرد: با کمترین امکانات دو اتفاق بزرگ رقم خورد؛ یکی مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر که حتماً جزو بزرگترین مقاومت های تاریخ است که ما یکی از مجهزترین ارتش های دنیا را متوقف کردیم و دوم، دژ بسیار قدرتمندی ایجاد شد که از دژهای قوی جهانی در جنگ معاصر است.

 

وی با تأکید بر اینکه این را باید تکثیر کرد و نسل جوان باید بداند خرمشهر چگونه آزاد شد؛ شهری که ۶ هزار شهید از سراسر کشور برای آزادسازی آن دادیم؛ اظهار داشت: مقاومت و آزادسازی خرمشهر با همه امکانات و تجهیرات دشمن جزو نوادر تاریخ است و آنها که آنجا بودند، به یقین به این فرمایش امام رسیدند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اظهار ناراحتی از اینکه امروز کمتر سراغی از فاتحان خرمشهر گرفته می شود؛ از اجرای ویژه برنامه های سی و هفتمین سالگرد فتح خرمشهر از اول تا چهارم خرداد جاری خبر داد و اعلام کرد: ۲۷ برنامه محوری برای این ایام در نظر گرفته شده است.

 

وی عناوین این روزها را به ترتیب «رسانه، دفاع مقدس و مقاومت» «شهدا و ایثارگران و پیروان ولایت» « مقاومت، ایثار و پیروزی و روز ولایتمداری» و « روز دزفول، روز مقاومت و پیروزی» اعلام و بیان کرد: در نخستین روز نشست تخصصی با اصحاب رسانه و خبر برگزار می شود.

 

 

ابوالحسنی گلباران قبور شهدا، ایستگاه صلواتی در حرم شهدای گمنام، شب خاطره، فراخوان نخستین جشنواره خاطره نویسی و داستان نویسی طلاب، نمایشگاه دست سازه های« از تبار باران» مجموعه نمایشگاه ۳۰ تابلو از شهدای شاخص، نمایشگاه عکس در ۳۰ مصلی، برنامه سحرگاهی در گلزار شهدای کرمان در این چند شب، رونمایی از سه نرم افزار شهید ویژه تلفن همراه، رونمایی زا موسیقی سنتی با کلام «چکامه خون و چهل خوان» تولید و پخش موشن گرافیک نقش لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات بیت المقدس و... را بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای این ایام فهرست کرد.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان اصفهان خبرگزاری شبستان مجلس جشن روزه اولی ها موزه خراسان جنوبي کانون های مساجد جنوب کرمان بیرجند سوم خرداد نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه در دومین بیانیه خود درباره عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن مواضع نظامیان ارتش اسرائیل و خودروهای زرهی آن‌ها در پایگاه المطله خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله به این منظور آمده است: در حمایت از مردم استوار فلسطین و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه مواضع و محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و خودروهای زرهی آن‌ها را در پایگاه المطله با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است و در این عملیات تعدادی از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های خبری امروز اذعان کردند، در حمله پهپادی امروز حزب الله لبنان به پایگاه المطله رژیم صهیونیستی دو نظامی این رژیم زخمی شده است.

حزب‌الله لبنان امروز همچنین  مقر فرماندهی لشکر جولان (210) ارتش رژیم اسرائیل را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داد.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله پیش‌تر تصریح کرده بود که به هر تجاوز رژیم اسرائیل قطعا پاسخ خواهند داد و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش‌بس بسته شود.

شیخ نعیم قاسم گفت که پشتیبانی از غزه، در حقیقت پشتیبانی از لبنان است، زیرا آنچه را در غزه جریان دارد، در برابر خود می‌بیند و اگر سکوت کند، قربانی بعدی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • اوقات شرعی نوزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر