Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:45:14 GMT

کیفیت کالا‌های تولیدی در استان افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۹۱۴

کیفیت کالا‌های تولیدی در استان افزایش یابد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقای کالا و خدمات استان گفت: حمایت از اشتغال و تسهیل در امور سرمایه گذاران نباید زمینه ساز تولید کالا‌های بی کیفیت و غیر استاندارد شود و باید با تولیدکنندگان وسرمایه گذارانی که ظوابط استاندارد را رعایت نمی‌کنند، برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ زاد اضافه کرد: نامه‌ای به تمامی کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها ارسال شده است تا نقطه نظرات خود در زمینه تسهیل امور سرمایه گذاران ارائه دهند.

وی گفت: این کار نقشی موثر در کاهش بورکراسی اداری و تسهیل در امور سرمایه گذاران دارد.

وی تاکید کرد:در مبادی عرضه و توزیع باید تمامی ضوابط استاندارد رعایت شود و بازرسین استاندارد ضمن اعلام مغایرت‌ها مشاوره و آموزش لازم را به افراد بدهند.

معاون عمرانی درباره آسانسور‌ها هم گفت: برای آسانسور‌های عمومی و خصوصی که کاربری‌های عمومی دارند و نیز آسانسور‌های ساختمان‌های با اهمیت بالا همچون برج‌ها، فقط رعایت ظوابط و اصول استاندارد کافی نیست و باید بازدید‌های ادواری و دوره‌ای نیز از آن‌ها صورت گیرد.

وی رعایت استاندارد در وسایل بازی در پارک‌ها را دارای اهمیتی بسزا دانست و گفت: برای جلوگیری از حوادث ناگوار ضروری است شهرداری ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها بازدید مرتب از پارک‌های سطح استان را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ک

جلسه کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقای کالا و خدمات استان قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا