Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:34:37 GMT

مدیر فراری از رسانه در چنبره خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۰۲۵

مدیر فراری از رسانه در چنبره خبرنگاران

بجنورد- ایرنا- نشست خبری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در حالی روز سه شنبه برگزار شد که بخش زیادی از صحبت های خبرنگاران، به گلایه و انتقاد از پاسخگو نبودن وی به رسانه ها و خبرنگاران اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، این نخستین نشست خبری علیرضا مصطفی زاده بورا، بود که با گذشت بیش از 2 سال از انتصاب وی به سمت مدیرکلی راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشست امروز هم به گفته برخی از خبرنگاران، گویا پس از انتقادهای فراوان خبرنگاران و با فشار استاندار خراسان شمالی برپا شده بود.
در این نشست که پنج نفر از معاونان مدیرکل هم حضور داشتند، پاسخ سئوالات خبرنگاران به معاونان محول می شد و مدیرکل تنها به سخنانی کوتاه در ابتدای نشست بسنده کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی حتی از پاسخ به سئوالاتی که شخص وی را خطاب قرار می داد، پرهیز کرده و در برابر اصرارها و سماجت ها تنها سکوت را در پیش گرفته بود.
خبرنگاران، سکوت مدیرکل و خودداری وی از پاسخ دادن را توهین به حضور خود عنوان کرده و نسبت به آن معترض بودند.
هر چند ابتدای نشست، درخواست یکی از خبرنگاران مبنی بر جلوگیری از اطاله کلام و فوت وقت با ترش رویی مدیرکل و این پاسخ که 'اگر حوصله ندارید نشست را ترک کنید' رو به رو شد اما در ادامه، سئوال های خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا پاسخ سئوال ها را نمی دهد؟ با لبخند مدیرکل مواجه می شد.
یکی از تفاوت های این نشست خبری، حضور چشمگیر کارکنان راه و شهرسازی در نشست خبری بود، حضوری که سبب گلایه ارباب رجوع و البته مورد سئوال و انتقاد خبرنگاران نیز واقع شد.
خبرنگاران از این نشست خبری به عنوان شورای اداری یاد کرده و حضور بی دلیل و بی اثر کارکنان را به باد انتقاد گرفتند.
در این نشست، البته مدیرکل راه و شهرسازی قول داد هر ماه یک نشست خبری برگزار کرده و پاسخگوی سئوالات رسانه ها باشد.
او در پاسخ به این سئوال که چرا در این مدت نتوانسته وزیر راه و شهرسازی را برای حضور در این استان حادثه خیز که خسارات زیادی را از ناحیه سیل و زلزله تجربه کرده، مجاب کند، به گفتن این جمله بسنده کرد که وزیر راه و شهرسازی به همراه رئیس جمهوری در استان حضور خواهند یافت.
علیرضا مصطفی زاده بورا، هشتم فروردین 1396 به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی معرفی شد و از آن زمان تا کنون هیچ نشست خبری با رسانه ها نداشته است.
او در این مدت با هیچ رسانه ای مصاحبه نداشته و همه تلاش های خبرنگاران برای مصاحبه با وی ابتر مانده است.
7185/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راه و شهرسازي نشست خبري خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا