Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:32:15 GMT

۶ میلیارد تومان هزینه برگزاری انتخابات شورایاری هاست

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۱۲۴

۶ میلیارد تومان هزینه برگزاری انتخابات شورایاری هاست

اعطا با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری ها، میزان بودجه مورد نیاز برای برگزاری انتخابات شورایاری ها در تهران را ۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار برگزاری انتخابات در بودجه سال ۹۷ دیده شده بود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «علی اعطا» در بخش دوم نشست خبری خود با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری ها، میزان بودجه مورد نیاز برای برگزاری انتخابات شورایاری ها در تهران را ۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار برگزاری انتخابات در بودجه سال ۹۷ دیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: اصلاح  آیین نامه برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در دستور کار شورای شهر قرار دارد و پیش از این نیز اساسنامه آن بررسی شد.

 

وی درباره آخرین وضعیت نوسازی بافت‌های فرسوده نیز گفت: در روزهای اخیر تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران در راستای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای بازآفرینی محدوده هدف سند بازآفرینی و قانون ساماندهی و حمایت از بافت‌های فرسوده، تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید که در این تفاهم‌نامه احیای بافت‌های فرسوده با اولویت محله سیروس در منطقه ۱۲ مدنظر قرار گرفت.



اعطا در ادامه درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از املاک در شهرداری تهران گفت: وقتی موضوع تحقیق و تفحص مطرح می‌شود براساس قانون، اطلاعات محرمانه خواهد بود و بیان اطلاعات محرمانه امکان‌پذیر نیست.

 

وی افزود: هم‌اکنون بحث تحقیق و تفحص املاک شهرداری تهران به کمیسیون اصلی یعنی کمیسیون حقوقی ارجاع شده و این کمیسیون با برگزاری جلسات با شهرداری و کسب اطلاعات لازم در تلاش است تا گزارشی را به صحن شورا آورده و آن را به رأی بگذارد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه شورای پنجم مبنی بر اینکه در تمام واگذاری‌های شهرداری، صرفاً حق بهره‌برداری واگذار شود و برای انتقال حق مالکیت باید مجوز صادر کنند، تصریح کرد: با گذشت زمان به این نتیجه رسیدیم با توجه به اطلاعات و آمار باید در این باره تحقیق و تفحص صورت گیرد و ۱۵ نفر از اعضای شورای شهر نیز به این موضوع رأی دادند.

 

اعطا با بیان اینکه برخی از املاک به عنوان بدهی مودیان واگذار و یا تهاتر شده است، تصریح کرد: شورا تصمیم گرفت تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد املاک و نحوه واگذاری آنها در اختیار داشته باشد و این موضوع به هیأت رئیسه اعلام و در نهایت به کمیسیون حقوقی ارجاع شد.

 

وی درباره تحقیق و تفحص از موسسه همشهری نیز گفت: گزارشی در این باره در صحن شورای شهر مطرح شد اما چون تصمیم بر این بود تا گزارش به دستگاه قضائی ارجاع شود کارشناسان در حال جمع‌بندی هستند تا آن را کامل‌تر کرده و گزارش موفق‌تری را به لحاظ حقوقی ارائه دهند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس کانون های مساجد مسجد اصفهان خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان بیرجند موزه جنوب کرمان انتخابات شورایاری ها علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید نظام الدین موسوی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امناء در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و ۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید؛ چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟

وی افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امناء قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسما اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امناء در دور دوم قطعی شد.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به این شرح اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی
۲-احمد نادری
۳- ابراهیم عزیزی
۴-پیمان فلسفی
۵-سمیه رفیعی
۶-ابوالفضل ظهره وند
۷-محمد سراج
۸-ابوالقاسم جراره
۹-زینب قیصری
۱۰-ریحانه اخلاقی
۱۱-صالح اسکندری
۱۲-سید مرتضی محمودی
۱۳-بیژن نوباوه وطن
۱۴-حسین صمصامی
۱۵-مجتبی رحماندوست
۱۶-مهدی شریفیان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229360 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است