Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:13:51 GMT

امسال ۱۷ هزار شغل در استان قزوین ایجاد خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۱۳۷

امسال ۱۷ هزار شغل در استان قزوین ایجاد خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بابایی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: تعهد امسال استان ایجاد ۱۷ هزار شغل است که جهاد کشاورزی با ۳۸۴۸ شغل و صنعت با ۷۶۹۳ شغل بیشترین سهم را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: در تسهیلات اشتغال سهم کمیته امداد ۲۶ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان بود که ۱۳ میلیارد تومان پرداخت و سهم بهزیستی شش میلیارد تومان بود که ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی تصریح کرد: در حوزه مشاغل خانگی هم سهم استان قزوین ۱۶ میلیارد تومان بود که ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌ها پرداخت شد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۴۹ طرح در بخش مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شد که از این طرح‌ها تعداد ۹۹۲ طرح اجرایی و برای ۱۹۲ نفر شغل ایجاد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: توجه به بانوان و جوانان در اجرای طرح‌های اشتغال جدی است به طوری که بیش از ۸۳ درصد تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان داده شد.

بابایی افزود: در تسهیلات اشتغال فراگیر ۳۱ طرح به بانک‌ها معرفی و ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد و در اشتغال روستایی نیز یک هزار و ۴۵۱ طرح معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال روستایی با ۹۲۸ طرح موافقت شد و ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات به افراد واجد شرایط پرداخت شد.

بابایی گفت: با پرداخت تسهیلات روستایی برای ۴۳۰۰ نفر شغل ایجاد شد.

وی تصریح کرد: مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به استان قزوین ۲۷۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۱۵۸ میلیارد آن پرداخت شده است.

کد خبر 4622940

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی