Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: احیای دریاچه ارومیه از مهمترین آرزوهای دولت های یازدهم و دوازدهم است که با سلسله برنامه هایی از سوی ستاد احیا دریاچه ارومیه در حال انجام است. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدشت، حجت‌الاسلام والمسلیمن  حسن روحانی در مراسم ویدیو کنفرانس افتتاح همزمان چند طرح آب و خاک در شهرهای مختلف آذربایجان غربی اظهار داشت: با افتتاح سد انحرافی به ویلا پوش در خوی بخش زیادی از مشکلات کشاورزان و مردم این شهرستان حل شده و رونق جدیدی به زندگی مردم و آبادانی منطقه باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افتتاح خطوط شبکه آبیاری و زهکشی سد سیلوه در جنوب استان آذربایجان غربی تیز که یکی از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی  در حوزه آب‌وخاک در این استان است علاوه بر اینکه مردم و کشاورزان از آثار آن بهره‌مند می‌شوند دریاچه ارومیه نیز برخوردار خواهد شد.

رئیس جمهور گفت:  احیای دریاچه ارومیه از مهم‌ترین آرزوهای دولت‌های یازدهم و دوازدهم است که با سلسله برنامه‌هایی از سوی ستاد احیا دریاچه ارومیه در حال انجام است.

آبگیری سد"کرم آباد"با حضور رئیس جمهور آغاز شدرئیس جمهور وارد فرودگاه ماکو شدافتتاح 1500 میلیارد تومان پروژه‌ منطقه آزاد ماکو با حضور رئیس جمهور

روحانی تصریح کرد: به فضل الهی هم‌اکنون حال و روز دریاچه ارومیه خوب است و افزون بر 5 میلیارد و 300 میلیون متر مکعب آب در بستر آن وجود دارد و دولت مصمم است کار احیا دریاچه ارومیه را پر قدرت ادامه دهد.

انتهای پیام/ن

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟