Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:43:30 GMT

واگذاری کمپ مسافر النگدره به بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۳۳۴

واگذاری کمپ مسافر النگدره به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری برنا: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر گرگان در مصاحبه با خبرنگار برنا  به برخی پروژه های اجرا شده در سال 98 در سطح شهر گرگان اشاره کرد و افزود: تعداد 50 عدد پرژکتور دفنی  45 وات دور درختان میدان سرخواجه با قابلیت برنامه ریزی از طریق صدای محیط نصب شده است که این پروژه توسط پیمانکار بومی  و با صرف مبلغی حدود 50 میلیون تومان اجرا گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از واگذاری رستوران النگدره با مساحت 310 متر مربع و از تاریخ 23/12/97 با مبلغ قرارداد چهار میلیارد و سیصد و بیست و سه میلیون ریال به مدت سه سال به بخش خصوصی خبر داد.

ستوده نیا به ایجاد کمپ مسافر النگدره اشاره کرد و گفت: کمپ مسافر النگدره به مساحت 5 هکتار که در حال حاضر تکمیل و تحویل بخش خصوصی گردیده است و در مجموع دارای 42 سکوی بتنی جهت اسکان مسافران ،85 عدد کباب پز،16 عدد آلاچیق،یک دستگاه سرویس بهداشتی 6 چشمه، 26 سطل زباله ، 20 میز بتنی، 81 صندلی بتنی ، 3 سکوی برداشت آب ، 16 عدد پایه چراغ بخار سدیم 2 شعله  و 3 عدد پایه چراغ کوتاه تک شعله می باشد.

وی همچنین اضافه کرد: 21 عدد از سکوهای اسکان مسافر در انتهای سال 97 به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر گرگان خاطر نشان کرد: برنامه های آتی  اجرایی در این مجموعه شامل تجهیز سیستم روشنایی و فنس کشی ضلع شرقی کمپ می باشد.

وی تاکید کرد: تعداد 200 عدد کباب پز دردار در محل کمپینگها و پیک نیکها و  5 عدد کباب پز به صورت مجنمع دور میدان النگدره نصب گردیده است.

ستوده نیا در خصوص احداث پارک های جیبی در محلات اظهار کرد: تاکنون تعداد 8پارک جیبی در محلات طهماسبی ششم ، رسالت 10،رسالت 48(چاه قلندری)،ابوذر 41، اوزینه- وحدت 4، حافظ 2، بویه 5 و دانشجو(جهاد سازندگی)  با رویکرد نصب تجهیزات بازی کودکان احداث گردیده است.

وی همچنین افزود: شناسایی زمینهای با پتانسیل ایجاد پارک جیبی توسط شهرداری های مناطق و واحد عمران به دلیل استقبال مردم، شروع مذاکره بابت ایجاد فضاهای مناسب جهت گرد هم آمدن شهروندان در داخل محلات (پاتوقهای محله ای)، پیگیری نصب ستهای ورزشی ، سیستم روشنایی ،میز پینگ پنگ و فوتبال دستی و راههای مناسب سازی شده جهت رفاه معلولین از جمله اقدامات پیش روی سازمان جهت تجهیز پارکهای احداث شده می باشد.

ستوده نیا به اقداماتی که در راستای استاندارد سازی تجهیزات بازی کودکان صورت پذیرفته است اشاره کرد و ادامه داد: خرید مجموعه های بازی از شرکتهای معتبر با گواهینامه استاندارد و اعطاء گواهی استاندارد و کنترل کیفیت، نصب مجموعه ها توسط شرکتهای معتبر طبق آیتم های استاندارد، خرید کفپوشهای گرانولی استاندارد به متراژ4200 متر مربع، ایمن سازی کفپوشهای پارکهای شهریار و بانوان شامل :جداسازی، نظافت، نصب مجدد و تعویض، تعویض کفپوشهای پارک رازی طی روزهای آتی، نصب مجموعه ها و کفپوش استاندارد در پارکهای پارتیان ، مسکن مهر و پارک جنگلی ویلا از جمله این اقدامات است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی شهرداری فضای سبز کودکان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • فیلم| مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • فیلم| آغاز مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس