Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:20:53 GMT

قاچاق سوخت به افغانستان معضل جدی سیستان و بلوچستان است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۸۳۵

قاچاق سوخت به افغانستان معضل جدی سیستان و بلوچستان است

رئیس اداره تعزیرات حکومتی زابل گفت: اکثر پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا و ارز در حوزه سیستان مربوط به قاچاق سوخت به کشور افغانستان است. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محمدحسین جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: مأموران مرزبانی در راستای گزارش های دریافتی در بررسی نامحسوس خودروهای ترانزیتی توانستند از یک دستگاه خودروی سنگین تعداد 585 گالن گازوئیل و 319 گالن بنزین قاچاق را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تعزیرات حکومتی زابل ادامه داد: در همین راستا پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی شهرستان زابل تشکیل و متهم پس از دستگیری و حضور در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مورد بازجویی قرار گرفت.

پلیس در مبارزه با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان مظلوم است/ اقدامات قاچاقچیان سوخت محکوم شود+فیلمشبکه بزرگ قاچاق سوخت در زاهدان متلاشی شد؛ کشف 15 مرکز نگهداری زیرزمینی سوختغفلت 8 ساله از اجرای طرحی که مانع قاچاق سوخت و مهاجرت مرزنشینان است

وی تصریح کرد: در همین راستا شعبه رسیدگی کننده با توجه به استعلامات صورت گرفته و مستندات موجود و اظهارات متهم تخلف را وارد دانست و متخلف را به میزان 480 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط سوخت مکشوفه محکوم کرد.

جهان آبادی گفت: اکثر پرونده های تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا و ارز در حوزه سیستان مربوط به قاچاق سوخت به کشور افغانستان از طریق مرز میلک است که در اغلب موارد نیز فرآورده های نفتی غیر مجاز از خودروهای افغانستانی کشف می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان