Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:46:08 GMT

چراغ سبز مورینیو؛ رونالدو با او تماس گرفته؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۸۶۳

چراغ سبز مورینیو؛ رونالدو با او تماس گرفته؟

ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار پرتغالی، در مورد آینده مربیگری خود با ابهام صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در هفته های اخیر بارها خبر از بازگشت به عرصه مربیگری برای فصل بعد داده اما هنوز مشخص نیست وی هدایت چه تیمی را بر عهده خواهد داشت. در روزهای اخیر یوونتوس نیز که اخیرا با مکس آلگری قطع همکاری کرده، به جمع مشتریان سرمربی پرتغالی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز نشریات ایتالیایی خبر از تمایل کریستیانو رونالدو به عقد قرارداد یوونتوس با مورینیو داده اند و حالا مورینیو نیز به نوعی این اخبار را تایید کرده است.

 

 

مورینیو امروز در مصاحبه ای مبهم با بین اسپورت، خبر از تماس یکی از بازیکن سابق خود با وی برای پذیرش هدایت این تیم داده و مورینیو مدعی شده رابطه وی با هواداران آن باشگاه مساعد نیست. کدهایی که همگی موید انجام این تماس از سوی کریستیانو رونالدو هستند؛ بروز مشکلاتی در گذشته بین طرفین و عدم علاقه هواداران (اشاره به واکنش مورینیو بعد از برتری یونایتد برابر یوونتوس در فصل قبل لیگ قهرمانان در تورین)

 

مورینیو گفت: "یکی از بازیکنان بزرگی که من رابطه خوبی هم با وی دارم، از من خواسته بروم و فصل بعد هدایت تیم او را بر عهده گیرم که من در پاسخ گفتم هواداران این تیم علاقه ای به حضور من ندارند.

 

او نیز در پاسخ گفت تو سه بازی پیروز خواهی شد و هواداران نیز کم کم به تو علاقمند خواهند شد. به هر حال ما همه حرفه ای هستیم و حتی اگر واکنشی بد در مستطیل سبز یا کنفرانس مطبوعاتی داشه باشیم و یک بازیکن تندخو تر از دیگری باشد، در نهایت همگی به هم احترام می گذاریم. ما همگی عضوی از جامعه فوتبال هستیم و برای هم احترام فراوانی قائلیم."

ژوزه مورینیو (سرمربی) کریستیانو رونالدو یوونتوس منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی کریستیانو رونالدو یوونتوس منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد

فیلمی  از شوخی جالب با رونالدو در هنگام ضبط فیلم تبلیغاتی و ترسیدن او مورد توجه قرار گرفت. 

دیگر خبرها

  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!