Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به راهکارهای تعریف شده برای جذب سرمایه‌گذار بر لزوم اصلاح فرآیندهای صدور مجوز در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت حاتمی در گفتگو با مرصاد ، در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاری به عنوان یکی از راهکارهای اساسی در افزایش رونق اقتصادی استان و همچنین بحث اشتغال، اظهار داشت: امسال راهکارهایی برای تسریع و جذب سرمایه‌گذاری در استان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از موضوعات جدی برای تقویت بنیه اقتصادی استان در سال «رونق تولید» حمایت از سرمایه گذاران و شکل‌گیری سرمایه‌گذاری در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پدیده سرمایه گذاری الزامات خاص خود و سازوکار مشخصی را در دنیا و کشور ما دارد، تاکید کرد: برای این منظور باید سرمایه‌گذاران را به حضور در استان و سرمایه گذاری در بخش تولید استان تشویق کرد.

وی بر ارائه مشوق به سرمایه گذاران و حمایت از آنها در کنار تسهیل کارها به عنوان مهمترین مؤلفه‌های جذب سرمایه گذاران تاکید کرد.

حاتمی از تلاش در حوزه جذب سرمایه گذار در قالب سه گام تعریف شده خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس و برای جذب سرمایه گذاران ما برای معرفی پتانسیل‌های استان و بازاریابی سرمایه گذاری تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم که بتوانیم جذابیت‌های استان کرمانشاه را برای سرمایه‌گذاران بالقوه و حتی سرمایه‌گذاران فعلی، با هدف توسعه کار آنها بتونیم به خوبی معرفی بکنیم.

این مسئول افزود: بحث دیگر بحث اصلاح فرایندهای صدور مجوزها است که امیدوار هستیم با اصلاحاتی که در رویه انجام کار صورت می‌دهیم، سرمایه‌گذار پس از ورود به استان و تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در استان، با یک فضای مناسب اداری روبرو شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در پایان خطاب به همه دستگاه‌های اجرایی خواستار همکاری در این زمینه شد تا هیچ مانعی برای سرمایه گذاری در استان کرمانشاه به وجود نیاید.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است