Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@20:51:15 GMT

تهمت جدید پمپئو به ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۷۶۹۹

تهمت جدید پمپئو به ایران

وزیر خارجه آمریکا در نشست استماع کنگره مدعی شد که احتمالا ایران پشت حمله به نفتکش‌ها در بندر الفجیره امارات بوده است.

به گزارش صدای ایران از فارس، هفته پیش امارات اعلام کرد که چند کشتی نفت‌کش در نزدیکی بندر فجیره هدف «عملیات خرابکارانه» قرار گرفته‌اند. جمهوری اسلامی ایران با ابراز نگرانی از این رخداد، بر لزوم حفظ امنیت آبراه‌های منطقه تأکید کرده، با این وجود رسانه‌ها و مقام‌های آمریکایی در روزهای گذشته به مرور تلاش کرده‌اند تا این حادثه را به ایران نسبت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عربستان سعودی و امارات پیش از این نیز اتهام‌زنی‌هایی را علیه ایران مطرح کرده بودند به طوریکه روز پنجشنبه هفته گذشته، وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه و معاون وزیر دفاع این کشور مدعی شدند، ارتش یمن به دستور ایران عملیات پهپادی علیه تأسیسات نفتی سعودی انجام داده‌ است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پمپئو نفت کش ایران تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که اتحاد کلبا در امارات شرایط چندان خوبی ندارد مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و بر خلاف همبازیانش عملکرد درخشانی را کیلومترها دور تر از ایران و در حاشیه خلیج فارس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، او در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود و به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. این روزها درباره سرنوشت قایدی که با جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت اتحاد کلبا علاقه‌ای به ادامه حضور در امارات ندارد اخبار زیادی مطرح می‌شود.

یکی از این شایعات حکایت از این داشت که با توجه به واگذاری استقلال، قایدی به ایران باز خواهد گشت و فصل آینده با پیراهن آبی در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت. در این باره باید نوشت بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران به دور از واقعیت است چرا که اولویت اول این بازیکن حضور در فوتبال اروپا است و در ماه‌های اخیر با چند پیشنهاد از لیگ های مختلف اروپا روبرو شده و قصد دارد فوتبالش را در قاره سبز پیگیری کند.

البته با توچه به اینکه قایدی هنوز قراردادش با تیم الاهلی امارات باقی مانده و او به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده است باید مدیران الاهلی درباره این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899900

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد