Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ آیین امضای تفاهم‌نامه ساخت پنج هزار و 252 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی بین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کشور بعد از ظهر امروز در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در این مراسم، وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت‌های حمایتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی در جامعه گفت: یک میلیون و 450هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی هستند و یک میلیون و 50هزار خانوار نیز تحت پوشش مستمری این سازمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسکن بخش عمده‌ای از سبد هزینه خانوار را تشکیل می‌دهد؛ گفت: برای تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی تا به حال 108هزار واحد مسکونی به این عزیزان واگذار شده است و پنج هزار واحد مسکونی دیگر نیز در دست احداث است. همچنین 108هزار خانوار هم در نوبت احداث واحد مسکونی هستند.

وی افزود: در راستای تأمین مسکن مددجویان بهزیستی، تفاهم‌نامه‌های مختلفی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی (با اولویت مسکن مددجویان سیل‌زده) و ... امضا شده است و در ادامه این تفاهم‌نامه‌ها، این بار با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی فرماندهی نیروی زمینی سپاه، احداث پنج هزار و 252 واحد مسکونی مددجویی در مناطق صعب‌العبور و مرزی استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه، کردستان، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

وی افزود: این پروژه در دو فاز اجرایی می‌شود که در فاز اول آن 3هزار واحد و در فاز دوم دو هزار و 252 واحد مسکونی احداث و تحویل می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: مساحت این واحدها به طور متوسط 50 متر مربع خواهد بود و برای ساخت هر واحد 70 میلیون ریال کمک بلاعوض و 400میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود. همچنین قرارگاه محرومیت‌زدایی باقی هزینه‌ها را نیز بر عهده می‌گیرد.

قبادی دانا در پایان سخنانش با اشاره به محبوبیت روزافزون سپاه در میان مردم گفت: امیدواریم که این بار مددجویان بهزیستی طعم شیرین خانه دار شدن را از دست فرزندان محبوب و سخت‌کوش این سرزمین که این روزها با فشار آمریکایی‌ها محبوب‌تر نیز شده‌اند، بچشند و تلاش‌های همه ما مورد قبول خداوند و شادی قلب امام زمان(عج) باشد و لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری بنشاند.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی جامعه مددجویان بهزیستی ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن