Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@17:04:45 GMT

۱۳ میلیارد دلار ارز دولتی به چه کسی داده شد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۰۶۴

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: حکایتی نقل کرده‌اند که شاهی به غلامش گفت برای من آب بیاور. شاه پس از چند دقیقه به غلام گفت: آب آوردی؟ غلام گفت: آری. شاه گفت: آیا آب را خوردم؟ پس چرا تشنه هستم؟ دولت می‌گوید ما از رکود عبور کردیم، تورم را کنترل کردیم، دیوار تحریم‌ها ترک برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برجام هم امضا شد و هم اجرا. پس این چه وضع بازار است؟

نماینده مردم بروجرد در مجلس با انتقاد از وضعیت معیشتی تاکید کرد: بین کشوری که دولت مستقر دارد با کشوری که دولت مستقر ندارد باید تفاوت باشد. ما دولت مستقل داریم این چه وضعیت آشفته‌بازاری است که در بحث مسکن و خودرو داریم؟ چرا با متخلفان برخورد نمی‌شود؟ این سیاه‌بازاری که طرف پای کامپیوتر بنشیند یک خودرو ثبت کند سپس با تفاوت ۲۰ میلیون بفروشد چطور درست شده است؟

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه «دولت باید پاسخگو باشد» گفت: چهار ماه برای اصلاح ساختار بودجه کشور فرصت داشتیم. هم‌اکنون دو ماه آن باقی مانده است. چرا دولت به ما گزارش نمی‌دهد که آن ۱۳ میلیارد دلار ارز دولتی سال ۹۷ را به چه کسی داده است؟ چه کالاهایی وارد کرده است؟ دستگاه قضائی باید قاطعانه ورود کند اما مقدمه آن این است که دولت لیست اسامی آنها را منتشر کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی