Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:16:02 GMT

فستیوال تماشایی آتش بازی در تایلند +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۱۸۷

فستیوال تماشایی آتش بازی در تایلند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تایلند به سرزمین لبخند‌ها معروف است و همین موضوع سبب شده است فستیوال‌های مختلفی در این کشور برگزار شود و این خود یکی از دلایل جذب گردشگران از سراسر جهان به سمت این کشور آسیایی است. تایلندی‌ها در اجرای مراسم‌های مربوط به جشنواره‌های خودشان به جرأت می‌توان که گفت سنگ تمام می‌گذارند و همین موضوع سبب می‌شود علاقه‌مندان بسیاری خود را در موقع مناسب به این فستیوال‌ها برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فستیوال آتش بازی از جشن‌های بین‌المللی است که قدمتی طولانی دارد و علاوه بر تایلند در کشور‌های مختلف دنیا و به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود. جشن چهارشنبه‌سوری در ایران و به مناسبت پایان سال، جشن آتش بازی تابستانی در ژاپن، فستیوال نور در هند و جشن آتش بازی سنگاپور از نمونه‌های فستیوال آتش بازی در کشور‌های مختلف هستند که بسیار معروف بوده و از آئین سنتی کشور‌ها به حساب می‌آیند.

هر ساله دو روز ۱۸ و ۱۹ ماه می‌ برابر با ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در تایلند فستیوال آتش بازی برگزار می‌‌شود، البته این تاریخ در شهر‌های مختلف این کشور با چند روز تاخیر برپا می‌شود. مردم روستای «بان کات وا» امسال تصمیم به ساخت نوع جدیدی از آتش بازی گرفتند که دود و صدایی که از آن بلند می‌شد، بسیار دیدنی بود.

در ادامه می‌توانید این آتش بازی را مشاهده نمایید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

آتش بازی متفاوت در تایلند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود