Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هوشمند سازی سبب صرفه‌جویی ۳۵ درصدی آب در بخش کشاورزی می‌شود و این وزارت خانه آماده انجام این کار است. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدجواد جهرمی عصر امروز در مراسم ویدیو کنفرانس افتتاح طرح‌های عمرانی آذربایجان غربی که با حضور رئیس جمهور در فرودگاه ماکو انجام شد اظهار داشت: در شهریورماه سال 97 این استان دارای 1200 دکل مخابراتی و تکنولوژی‌های قدیمی به خصوص مناطق روستایی بود و حدود 200 کیلومتر از جاده‌های استان فاقد پوشش ارتباطی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این استان به سرعت اتصال به شبکه اینترنتی روستاها انجام شد و 4 پروژه نیز تعریف شد تا به واسطه آن تکنولوژی پیشرفته برای بروز سازی دکل‌های مخابراتی انجام شود و دیگر سیگنال‌های کشورهای همسایه نخواهند توانست عامل افزایش هزینه شهروندان ایران باشند.

جهرمی گفت: سال گذشته اتصال 7 هزار و 200 روستای کشور به شبکه تلفن همراه انجام شد و در همین سال با هوشمند سازی امکان صرفه‌جویی 35 درصدی آب در بخش کشاورزی مهیا شد و وزارت ارتباطات آمادگی دارد با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و هوش اشیا کشاورزی را هوشمند کند.

4 میلیون حشره در وزارت جهاد کشاورزی نگهداری می‌شود112 میلیون مترمکعب حق آبه اراضی کشاورزی پلدشت با افتتاح سد کرم آباد محقق می‌شود2500 بهره‌بردار کشاورزی در همدان صاحب پروانه فعالیت شدند

وی افزود: در مجموع هر روز 20 روستا به شبکه اینترنتی اتصال می‌یابند.

انتهای پیام/ش

R41361/P/S6,48/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود

ابراهیم بازیان در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: روز پنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می‌شود.

وی افزود: این رخداد با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه ارکان ذی‌مدخل در موضوع مردمی سازی بخشی از اقتصاد دولتی در ایران پیرو تلاش‌های صورت گرفته در بیش از دو دهه از تاریخ تصویب واگذاری این دو باشگاه عظیم القدر انجام می‌شود. نهایتا قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید و به طور رسمی و نمادین واگذاری این دو باشگاه از دولت به بخش خصوصی انجام می‌شود.

بازیان تاکید کرد: امیدواریم پنج اردیبهشت سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: گام مهم دیگر باز هم در دولت سیزدهم در طلیعه سال جهش تولید با تاکیدات صریح، واضح و متقن مقام معظم رهبری، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی توانست این امر مهم را در یک حرکت همگام و همسو به نوعی که همراهی رسانه و افکار عمومی انجام دهد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها برگ برنده دولت بود که در این گام عملیاتی شد. در تاریخ سوم اردیبهشت این مزایده در بازار فرابورس ایران به وقوع پیوست و با اعلام نتیجه با تشکیل دو کنسرسیوم که یکی نفتی شامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و دیگری شش بانک خصوصی بود انجام شد. امیدواریم این واگذاری نقطه عطفی در ورزش و فوتبال کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!