Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@18:58:38 GMT

مجموعه روایت‌گری «هابیل» روانه آنتن سیما شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۷۱۹

مجموعه روایت‌گری «هابیل» روانه آنتن سیما شد

مجموعه ۱۰ قسمتی روایتگری «هابیل» به همت گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما تهیه و روانه آنتن سیما شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عرفان خداپرست، مدیر گروه موشن گرافیک و نماهنگ مرکز بسیج صدا و سیما ضمن اشاره به تولید مجموعه روایت گری هابیل در گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما اظهار داشت: مجموعه روایتگری هابیل در ۱۰ قسمت ۵ دقیقه‌ای با موضوع دفاع مقدس تهیه و روانه آنتن صدا و سیما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از سوژه‌های این مجموعه بیان داشت: ما در این مجموعه تلاش کردیم چه از نظر سوژه‌ای و چه از نظر جغرافیایی بخش‌های مختلف دفاع مقدس را تصویر بکشیم به طوری که در این مجموعه روایت‌های از ابتدای دوران دفاع مقدس تا زمان بازگشت اسرا و شهر‌های همچون سوسنگرد، دزفول، خرمشهر و حتی حادثه بمب باران تهران روایت می‌شود.

خداپرست در ادامه با بیان این که روایت گری ۵ قسمت از این مجموعه را آقای عباس غزالی و ۵ قسمت دیگر این مجموعه بر عهده خانم متین ستوده بوده است، بیان داشت: در این مجموعه تلاش شده است تا به نقش و اثر گذاری بانوان چه در جبهه‌های حق علیه باطل و چه پشتیبانی از جبهه‌ها به صورت ویژه‌ای پرداخته شود.

وی در ادامه افزود: مجموعه روایتگری هابیل در قالب رئال موشن تولید شده است، اما بخش رئال اثر به دلیل کیفیت بالا سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است.

خداپرست در ادامه با اشاره به حضور دو کارکتر خانم و آقا با تیپ و ظاهر دهه ۵۰ و ۶۰ در این مجموعه بیان داشت: برای ساخت مجموعه روایتگری هابیل تلاش شده تا حد امکان فضا و شخصیت‌ها به موقعیت جغرافیایی و زمانی دوران دفاع مقدس نزدیک باشند.

مدیر گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما با اشاره به زمان پخش این مجموعه اظهارداشت: دو قسمت از مجموعه روایتگری هابیل روز سوم خرداد و ۸ قسمت دیگر این مجموعه در هفته دفاع مقدس از شبکه‌های سراسری صدا و سیما به روی آنتن می‌روند.

وی افزود: مجموعه روایتگری هابیل به سفارش گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما و تهیه کنندگی محسن محمد حسینی و کارگردانی اصغر عباسی تهیه و تولید شده است.

مجموعه روایتگری هابیل به نویسندگی میر شمس الدین فلاح هاشمی و اصغر عباسی، روایتگری عباس غزالی و متین ستوده، بازیگری فهیمه مقیمی و آراد عبدالهی، جلوه‌های ویژه و بصری نوید شمشیری و وحید ربانی و ترکیب و صدا گذاری مهدی جمشیدیان تهیه و تولید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روایتگری نماهنگ موشن گرافیک بسیج صدا و سیما اصغر عباسی عباس غزالی متین ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مجموعه تلویزیونی «رخنه» در شبکه یک، «آقای قاضی» در شبکه دو و «بدل» در شبکه سه سیما به زودی آغاز می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • سوتی مجری زن صدا و سیما روی آنتن زنده + ویدئو
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟