Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:36:30 GMT

توزیع جهیزیه بین زوج‌های سیلزده پلدختر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۸۸۹۳

توزیع جهیزیه بین زوج‌های سیلزده پلدختر

خرم آباد - ایرنا - نماینده بسیج اصناف کشور در پلدختر گفت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) به همت بسیج اصناف کشور اقلام جهیزیه بین زوج‌های سیلزده در شهر پلدختر توزیع شد.

به گزارش ایرنا، سلمان شریفی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: بسیج اصناف کشور یک سری جهیزیه تهیه و تدارک دیده است که هر شب یک یا 2 مورد آنها بین زوج‌های سیل زده که از قبل شناسایی شده، توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بسیج اصناف کشور توانست با همت نیروهای جهادی و خود خانواده‌ها چند باب منزل مسکونی تخریب شده از سیل در پلدختر را تعمیر و مرمت کند تا این خانواده‌ها بتوانند با آرامش خاطر سر خانه و زندگی خود باز گردند.
نماینده بسیج اصناف کشور در پلدختر بیان کرد: شب گذشته به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت (ع) توزیع جهیزیه بین زوج‌های سیل زده در پلدختر آغاز شد.
شریفی افزود:با توجه به شرایط سخت در نحوه تحویل اجناس جهیزیه به زوج‌های جوان کار باید با دقت بیشتری صورت گیرد.
7274/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج اصناف توزيع جهيزيه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس