Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بعضی از این موجودات آنچنان منحصر به فرد اند که باور اینکه به همراه ما بر روی یک سیاره زندگی می‌کنند، سخت است. به نظر می‌رسد که طبیعت هرگز از به چالش کشیدن تصورات ما دست بر نمی‌دارد و ما را با خلاقیت خود همیشه سورپرایز خواهد کرد!

 بر اساس تحقیقات دانشمندان، سیاره زمین خانه حدود ۸،۷ میلیون گونه مختلف گیاهی و حیوانی است، در حالیکه ۸۶ درصد گونه‌های روی زمین و ۹۱ درصد گونه‌های دریایی هنوز ناشناخته و کشف نشده باقی مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شگفت انگیز است که بعد از قرن‌ها مطالعات بیولوژیک، ما هنوز به دنبال یافتن گونه‌های جدید حیوانات، پرندگان، حشرات و ماهیان هستیم.

بعضی از این موجودات آنچنان منحصر به فرد اند که باور اینکه به همراه ما بر روی یک سیاره زندگی می‌کنند، سخت است. به نظر می‌رسد که طبیعت هرگز از به چالش کشیدن تصورات ما دست بر نمی‌دارد و ما را با خلاقیت خود همیشه سورپرایز خواهد کرد!

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی تعدادی از حیوانات منحصر به فرد و نادر روی زمین بپردازیم که دیدن آن‌ها موجب شگفتی و حیرت شما خواهد شد.

۱- ماهی چشم بشکه‌ای یا کله شیشه ای، ماهی کوچک آب‌های عمیق با چشمانی بشکه‌ای شکل و کله‌ای شفاف. شگفت انگیز است.

۲- لک لک نیل که به خاطر استخوان بندی درشتش در بین پرندگان متمایز و شناخته می‌شود.

۳- این اسب، با نام "آپلوسا" و از نژاد‌های رنگی اسب‌ها است که در ایالات متحده بسیار محبوب است. این گونه به خاطر الگوی رنگی شگفت انگیز خود، تخیلات را به چالش می‌کشد.

۴- تا کنون موفق به دیدن میمون پرنده شده اید؟ نام این جانور "لمور" است و از خانواده میمون‌ها می‌باشد.

۵- تاج رنگارنگ این مرغ مگس خوار سلطنتی

۶- شکوفه‌های زیبای این درخت؟! این‌ها در اصل موجوداتی خار مانند به نام Umbonia Spinosa اند که فرازمینی به نظر می‌رسند.

۷- مورچه قلاب ماهی یک موجود خطرناک است که قلاب‌هایی که بر روی پشت آن‌ها وجود دارند، می‌تواند سر طعمه را بلافاصله قطع کند. همچنین این قلاب‌ها در حمل طعمه‌ها به او کمک می‌کند.

۸- این موجود خنده دار با چشم‌هایی دیوانه کننده چیست؟ این موجود میگوی آخوندک است و یکی از رنگارنگ‌ترین موجودات دریایی محسوب می‌شود.

۹- رنگ آبی این طوطی ماهی غیرقابل باور است.

۱۰- صورت قرمز رنگ از ویژگی‌های متمایز این میمون‌های اوکاری قرمز است. میمون‌هایی با ظاهر منحصر به فرد.

۱۱- "سوسک زرافه" نام خود را به خاطر گردن بلند خود گرفته است.

۱۲- هشت پا پتویی یک شاهکار واقعی از طبیعت است. فقط به رنگ‌های گوناگون روی بدنش توجه کنید تا متوجه زیبایی آن شوید.

۱۳- نترسید! این حیوان یک آرمادیلو صورتی (نوعی گورگن) است. اگر با دقت نگاه کنید به زیبایی اش پی می‌برید.

۱۴- یک مارمولک سیاه زیبا و فوق العاده نادر

۱۵- خفاش ماهی لب قرمز که می‌تواند یک نماد عالی تبلیغاتی و تجاری برای رژ لب باشد!

منبع: برترینها

انتهای پیام/

حیواناتی که آنچنان نادرند که تصور واقعی بودن آن‌ها سخت است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حیات وحش عجیب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

کد خبر 6098132 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دستمزد باورنکردنی دیوید تیلور در نقش جدید
  • مونته وردی "های اسپید" ؛ سریع ترین خودرو سدان دهه 70 که احتمالا نامش را نشنیده اید! (عکس)
  • (ویدئو) میمون نگون‌بختی که در خشکی توسط کروکودیل شکار شد!
  • واکنش جنجالی چیلاورت به مرگ منوتی: ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد نمی‌دهیم!
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • اگر دست‌تان سوزن سوزن می‌شود احتمالا به این بیماری‌ها دچار شده‌اید
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • محققان حوزه ریاضی تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان حمایت می‌شوند