Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه مبارک رمضان فرصتی برای ارتباط هرچه بیشتر با خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) است. در این ماه درهای رحمت و مغفرت خداوند متعال به روی همه مؤمنین گشوده است. حضرت محمد(ص) درباره ماه رمضان فرموده‌اند: این ماه به شما اقبال کرده و روزها و شب‌های آن بهترین روزها و شب‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی نفس کشیدن انسان در این ماه عبادت است.

بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموعه سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر می‌کند.

در ادامه مطلب منتشرشده در شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان در این مجموعه را می‌خوانید.

آمادگی ورود به شبهای قدر
️ رهبر انقلاب: در ماه رمضان دلهایتان را هرچه میتوانید با ذکر الهی نورانیتر کنید، تا برای ورود در ساحت مقدّس لیلةالقدر آماده شوید، که: «لَیلَةُالقَدرِ خَیرٌ مِن اَلفِ شَهرٍ. تَنَزَّلُ المَلائِکَةُ وَ الرّوحُ. فِیها بِإذنِ رَبِّهِم مِن کُلِّ أمرٍ» شبی که فرشتگان، زمین را به آسمان متّصل میکنند، دلها را نورباران و محیط زندگی را با نور فضل و لطف الهی منوّر میکنند.

   

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان

رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • (تصاویر) دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است