Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه جهادی شهید احمدی روشن از اطعام ۷۰۰ نفری مردم سیل‌زده روستای شاکریه از توابع شهرستان سوسنگرد همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

زهرا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهوازبا اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید احمدی روشن برای سیل‌زدگان اظهار داشت: به مناسبت نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) برای جمعیت 700 نفر افطاری پخت و پز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در پخت و پز افطاری برای سیل‌زدگان روستای شاکریه از توابع شهرستان سوسنگرد آشپزهایی از تهران و با مشارکت خود مردم سیل‌زده دست به‌کار شدند.

مدیر گروه جهادی شهید احمدی روشن با بیان این‌که غذاهای افطاری میان سیل‌زدگان و به تفکیک برادران و خواهران توزیع می‌شود، افزود: روز گذشته نیز جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) همراه با جشن تکلیف 40 نفر از دختران این روستا برگزار و چادرهای نماز نیز به هر کدام از دختران توسط گروه جهادی اهدا شد.

گزارشی از یک سفره افطاری ساده؛ پیچیده‌شدن بوی عطر امام رضا(ع) در محله‌های پایتخت+تصاویرمهمانی افطاری باید بدون تشریفات باشد / فضیلت افطاری در بیان معصومین(ع)توزیع 2 میلیون افطاری ساده؛ خوان پربرکت رضوی در حاشیه شهر مشهد پهن است

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) نمایشگاه با ارائه دستاوردهای هنری اهالی محل که توسط خواهران گروه جهادی آموزش دیده‌اند به نمایش گذاشته می‌شود.

     

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول حیدری به مناسبت آغاز هفته سلامت در پیامی ضمن گرامیداشت این هفته از خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه سلامت فراجا تقدیر و از توسعه بخش‌های تشخیصی و درمانی کلینیک امام حسن مجتبی (ع) در هفته سلامت و انجام هماهنگی‌های لازم جهت اجرای پویش فشار خون و چاقی و پایش سلامت کارکنان و به ویژه خانواده محترم کارکنان در روزهای آتی خبر داد.

وی با اشاره به شعار هفته سلامت امسال به نام سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت خاطر نشان کرد: بدون تردید پوشش همگانی سلامت با حمایت از سلامت خانواده به عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان جامعه و مردمی سازی سلامت محقق می‌شود.

حیدری در خاتمه گفت: در هفته سلامت درمانگاه‌های دیابت، طب کار، رادیولوژی با حضور مسئولان انتظامی استان افتتاح و آغاز به کار خواهند کرد.

کد خبر 6085886

دیگر خبرها

  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت