Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:42:06 GMT

پروازی بودن یا نبودن؛ علت اختلاف فدراسیون و ویلموتس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۰۴۰

پروازی بودن یا نبودن؛ علت اختلاف فدراسیون و ویلموتس

وبسایت بلژیکی hln.be مدعی شد علت امضا نشدن توافق مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران اختلاف نظر درباره نحوه اقامت او در ایران بوده.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سفر مارک ویلموتس، مربی بلژیکی به ایران برای امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال کشور و بدست گرفتن سکان هدایت تیم ملی، او بدون امضای قرارداد ایران را ترک کرد و به کشورش برگشت تا علامت‌های سوال زیادی درباره سفر او به ایران بوجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا وبسایت بلژیکی hln.be مدعی شد علت اصلی امضا نشدن قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران اختلاف نظر دو طرف درباره نحوه اقامت او در ایران، در مدت قراردادش با تیم ملی بوده است.

 

 

به گزارش این رسانه بلژیکی، ویلموتس هفته گذشته به ایران سفر کرد و از مقر فدراسیون فوتبال این کشور دیدن کرد و فدراسیون فوتبال ایران قراردادی به او پیشنهاد داد تا ویلموتس تا سال 2022 یعنی تا زمان برگزاری جام جهانی قطر سکان هدایت تیم ملی ایران را به دست بگیرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران پیش از آن اعلام کرده بود که دو طرف به توافق رسیده‌اند ولی ویلموتس از ایران در حالی بازگشت که قرارداد را امضا نکرده بود. این رسانه بلژیکی می‌گوید با وجود پروژه کاملی که فدراسیون ایران برای هدایت تیم ملی این کشور که در رتبه 21 رده‌بندی فیفا قرار دارد به ویلموتس پیشنهاد داده بود و رقم دستمزد 1.3 میلیون یورویی او،  ویلموتس پیشنهاد ایرانی‌ها را رد کرده است.

 

به گزارش این رسانه بلژیکی مانع اصلی تقاضای فدراسیون ایران از ویلموتس برای اقامت دائمی در ایران است. این در حالی است که ویلموتس گمان می‌کرده در مدت قراردادش فقط در زمانهای لازم یعنی مدتی قبل از بازی‌های مهم بین‌المللی تیم ملی ایران در ایران خواهد ماند و باقی زمانها که تیم ملی در آنها بازی ندارد را در خارج از ایران سپری خواهد کرد. اما مقامات فوتبال ایران از این پیشنهاد ویلموتس راضی نیستند و به او گوشزد کرده‌اند که حتما باید به صورت دائم در ایران اقامت داشته باشد.

 

بعد از عزیمت ویلموتس از تهران بدون امضای قرارداد، اعلام شد که این هفته سه‌شنبه با حضور او در سفارت ایران در بلژیک قرارداد سرمربی‌گری تیم ملی بین او و فدراسیون امضا خواهد شد ولی تا کنون هیچ خبری در این مورد منتشر نشده است.

 

 

مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد