Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:31:10 GMT

۲۰ روستای قم با تانکر آبرسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۷۷۲

۲۰ روستای قم با تانکر آبرسانی می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: پروژه‌های آب‌رسانی سیار شامل ۵۰ روستا می‌شوند و برای امسال هم پیش‌بینی‌ها این بوده که حدود ۲۰ روستا از طریق آب‌رسانی سیار تأمین آب شوند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

محمد احمدی جبلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اعتبارات تخصیص‌یافته به شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی اظهار داشت: در سال جاری مبلغ 150 میلیون یورو معادل 1400 میلیارد تومان و 700 میلیارد تومان هم از بودجه عمومی برای آب‌رسانی به روستاها و ایجاد مجتمع‌های آب‌رسانی اختصاص‌ یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قم با بیان اینکه آب‌رسانی قریب به 50 روستا از سال 94 تاکنون انجام‌ شده است، افزود: امسال هم پیش‌بینی حدود 65 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه کار آب‌رسانی داریم.

منابع اعتباری برای مجتمع‌های آبرسانی استان اردبیل تامین می‌شوداستاندار بوشهر خواستار تسریع اجرای طرح‌ آبرسانی شهرستان جم شد2 میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبرسانی روستایی اختصاص یافت

وی با اشاره به اقداماتی که به‌منظور آب‌رسانی در بخش‌های 5 گانه استان انجام‌گرفته است، عنوان کرد: امسال آب‌رسانی به 18 روستای قمرود، روستاهای بخش کهک ازجمله کرمجگان و بیدهند و روستای سنجگان در بخش سلفچگان را در دستور کار داریم؛ همچنین در بخش‌ها خلجستان و جعفرآباد نیز در حال پیگیری هستیم تا با تخصیص اعتبارات لازم در سال آینده برنامه‌های آب‌رسانی به این دو بخش را به انجام رسانیم.

احمدی جبلی با اشاره به پیش‌بینی 65 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای انجام پروژه‌های آب‌رسانی گفت: سهم استان قم از اعتبارات ملی مقداری کمتر بوده و در حال پیگیری هستیم تا حداکثر اعتبارات را دریافت کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان قم با تأکید بر اینکه اعتبارات اختصاص‌یافته به قم استانی نبوده و ملی است، خاطرنشان کرد: با توجه به محدود و کم بودن اعتبارات استانی، از این اعتبارات عمدتاً برای تعمیر و نگه‌داری استفاده می‌کنیم و سهم احداث کم است.

وی با اشاره به روستاهایی که با تانکر آب‌رسانی می‌شوند، یادآور شد: پروژه‌های آب‌رسانی سیار شامل 50 روستا می‌شوند و برای امسال هم پیش‌بینی‌ها این بوده که حدود 20 روستا از طریق آب‌رسانی سیار تأمین آب شوند.

احمدی جبلی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به بارندگی‌هایی که داشتیم تابستان امسال حداکثر 20 روستا با تانکر آب‌رسانی خواهند شد که بیشتر این روستاها مربوط به بخش مرکزی و دهستان قمرود هستند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر