Web Analytics Made Easy - Statcounter

الاسدی ضمن انتقاد از نقش منفی حاکمان عربستان در تحولات منطقه، از پیشنهاد مقاومت اسلامی نُجَباء به دولت عراق برای تشکیل "حشد سازندگی" جهت حل مشکلات مردم خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگو با شبکه تلویزیونی "النجباء" آخرین مواضع و رویکردهای این جنبش را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی الاسدی» با اشاره به نقش مهم نُجَباء در شکست نقشه آمریکا برای خاورمیانه، گفت: اکنون دشمنان از جنگ نظامی به جنگ رسانه‌ای تغییر شیوه داده و می‌خواهد با تروریستی خواندن نُجَباء، انتقام شکست داعش را بگیرد.

وی با ستایش از کمک‌های شرافتمندانه جمهوری اسلامی به ملت عراق در مبارزه علیه تروریسم تکفیری، نظام سیاسی ایران را قدرتمند و مستحکم توصیف کرد که با تهدیدهای امریکا و شیطنت‌های جنگ‌افروزانه رژیم‌های صهیونیستی و سعودی متزلزل نمی‌شود.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء افزود: آن‌ها چهل سال است که با جنگ و تحریم به‌دنبال فروپاشی ایران هستند، ولی همواره ناکام مانده‌اند. گزینه نظامی هم برایشان سودی نخواهد داشت و در نهایت به تقویت جمهوری اسلامی و تضعیف دشمنانش ختم خواهد شد.

الاسدی همچنین رژیم سعودی را به‌دلیل ایفای نقش منفی در تحولات منطقه مورد ملامت قرار داد و خاطرنشان ساخت: امریکا بعد از دوشیدن این گاو شیرده، سرش را خواهد برید.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه، تأکید کرد که مسائل عراق برای مقاومت اسلامی نُجَباء در اولویت است و این جنبش علیرغم درخواست‌های متعدد فعالان سیاسی، خدمت‌رسانی و مبارزه با فساد را به وارد شدن در رقابت‌های انتخاباتی و جناحی ترجیح می‌دهد.

عضو ارشد بسیج مردمی عراق در ادامه اعلام کرد که مقاومت اسلامی نُجَباء به دولت این کشور پیشنهاد داده است تا با تشکیل "حشد سازندگی" در مسیر حل مشکلات عدیده مردم گام بردارد.

شیخ علی الاسدی ضمن ابراز ناخرسندی از وضعیت معیشتی ـ رفاهی ملت عراق، به دولتمردان و سیاستمداران توصیه کرد که به‌جای اعتماد و تکیه بر امریکا که خیرخواه کشورشان نیست، توان خود را بر فسادستیزی و محرومیت‌زدایی متمرکز نمایند.

وی در عین حال بر تعامل نُجَباء با دولت جهت رفع کاستی‌ها و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان عراقی تأکید کرد.

منبع: وبگاه خبر مقاومت اسلامی نبجاء

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا جنبش نجباء دونالد ترامپ عراق عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی