Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:03:01 GMT

نیکوکار دیری زمین وقف کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۹۵۲

نیکوکار دیری زمین وقف کرد

بوشهر- ایرنا- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دیر استان بوشهر گفت: یک نیکوکار این شهرستان در بخش بردخون قطعه زمینی به مساحت 200مترمربع و ارزش 350 میلیون ریال وقف کرد.

احمد کشاورز روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: حمزه یوسفی واقف نیک اندیش، این قطعه زمین را به نیت بزرگداشت حضرت خدیجه و هر گونه فعالیت در زمینه پیشبرد اسلام ناب محمدی(ص) با کاربری مسکونی وقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: وقف میراثی ماندگار و اقدامی خداپسندانه است که هم نام و هم کار خوب انسان را باهم حفظ می کند و کمک بزرگی درتوسعه عمران، آبادانی فرهنگی و دینی درشهرها و روستاهاست.
بردخون از توابع بخش مرکزی شهرستان دیر در 150 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وقف زمين دير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا قلی زاده با اشاره به برداشت ماهی گرمابی از آبان و آذرماه گفت: ۲۰ نفر در استخر‌های پرورش ماهی شهرستان اشتغال دارند که امسال با توسعه مزارع پرورش ماهی ۲۰ نفر دیگر به این آمار اضافه خواهند شد.
وی در ادامه ماهی گرمابی شامل کپور. آمور ، فیتوفاک وبیکهت عنوان کرد و گفت: بیشترین تولید ماهی در این شهرستان قزل‌آلا است که برای فروش به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان شیروان همچنین با اشاره به تولید۵۰۰ تن ماهی گرمابی و سردابی در سال گذشته گفت: با هدف حمایت از پرورش دهندگان پارسال پنج میلیارد تومان تسهیلات توسعه استخر‌های پرورش ماهی، تامین نهاده و خوراک ماهی به پنج نفر از متقاضیان پرداخت شد.
سرانه مصرف ماهی در خراسان شمالی کمتر از ۷ کیلوگرم  است.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • زباله‌های فضایی ماهواره ناسا را در آستانه نابودی قرار داد!
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود