Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم ملی فرانسه بر تمایل خود برای ادامه کارش در این تیم تأکید کرد و شایعاتی که درباره آینده‌اش شکل گرفته را کم‌اهمیت دانست. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه اسامی بازیکنان مورد نظرش را برای شرکت در دور اول بازی‌های مرحله انتخابی یورو 2020 اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشان در حال حاضر مشغول تمرین دادن بازیکنانش برای یک بازی دوستانه مقابل بولیوی است تا آنها را برای دو بازی مرحله انتخابی یورو 2020 به ترتیب مقابل تیم‌های ترکیه و آندورا آماده کند.

سرمربی قهرمان جام جهانی 2018 از آلفونسه آرئولا، بنیامین لاکومته، هوگو یوریس، مایک مانیان (دروازه‌بان‌ها)، دینیه، دوبیو، مندی، پاوار، اومتیتی، واران، زوما (مدافعان)، کانته، متویدی، اندومبله، پوگبا، سیسوکو (هافبک‌ها) و بن‌یدر، کومان، ژیرو، گریزمان، لمار، امباپه و تاوین (مهاجمان) دعوت به عمل آورده است.

در همین حال دشان در نشست خبری که برای اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فرانسه برگزار شد، به ابهامات خبرنگاران درباره آینده‌اش و شایعات اخیر مبنی بر قرار گرفتن نام وی در فهرست گزینه‌های مربیگری تیم فوتبال یوونتوس پاسخ داد.

هافبک سابق یوونتوس که در فصل 07-2006 سرمربی این تیم بود و آن را از سری B به سری A برگرداند (پس از سقوط یووه به دلیل ماجرا کالچوپولی)، پس از آنکه اعلام شد ماسیمیلیانو آلگری در پایان فصل بیانکونری را ترک می‌کند، به گزینه جانشینی وی تبدیل شده ، مسئولیتی که خودش نسبت به پذیرش آن بی‌میل است.

فوتبال جهان| ملاقات گواردیولا با مدیر یوونتوس در میلان

سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: وضعیت کاملاً مشخص است. تمام انرژی و تمرکز من روی رساندن تیم ملی فرانسه به یورو 2020 است. همیشه دیدن نام‌تان در کنار نام باشگاه‌های بزرگی مانند یوونتوس مایه افتخار است اما آینده من در فرانسه است. هیچ درِ بازی هم وجود ندارد (کنایه احتمال بازگشت به خانه تیم سابقش).

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی

 با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی به هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شد.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان