Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی نروژی در نیم فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت و پس از گرفتن نتایج خوب در شروع کار، قراردادش دائمی شد.

طرفداری- رابین فن پرسی، مهاجم سابق منچستریونایتد معتقد است که باشگاه و هواداران باید از اوله گونار سولسشر کاملا حمایت کنند.

مربی نروژی پس از انتخاب به عنوان جانشین ژوزه مورینیو، شروع بسیار خوبی داشت و علاوه بر نتایج خوب در لیگ برتر توانست پاری سن ژرمن را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند ولی در هفته های پایانی تیمش نه تنها نتیجه نگرفت بلکه خوب نیز بازی نمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از بی بی سی، فن پرسی در این خصوص گفت:

فکر می کنم سولسشر و منچستریونایتد شتطابق خوبی با یکدیگر دارند. روزهایی بود که مربیان زمان بیشتری دریافت می کردند و این کاملا طبیعی بود. امروزه اگر شما 6 بازی ببازید، اخراج می شوید. آیا این راهکار درستی است؟ حال زمان آن است که به یک نفر به خصوص کسی که از جنس باشگاه است، زمان داد. شروع اوله در منچستریونایتد خوب بود. او بردهای پشت سر هم به دست آورد و پس از آن نیز با یک معجزه پاری سن ژرمن را حذف کرد. همه فریاد می زدند که باید قرارداد او را دائمی کرد. حال پس از دائمی شدن قرارداد او، شانس از این تیم جدا شد و آنها در چند مسابقه شکست خوردند.

وی در ادامه افزود:

به هر حال او قرارداد سه ساله ای دریافت کرده و همه باید تصویر بزرگتر را ببینند. اوله می خواهد با باشگاه به دستاوردهای بزرگی برسد و به نظرم این تنها راه حرکت رو به جلو است. اوله بیش از 10 سال برای منچستریونایتد بازی کرده و فاتح لیگ قهرمانان نیز شده است. در واقع او طی سال های حضورش در تیم نقشی بزرگ ایفا کرده است. به نظرم شروع او نیز فوق العاده بود ولی خوب پایان خوشی نداشت. به هر حال فصل آینده آنها باید مجددا خود را بالا بیاورند و مجددا جزو قدرت های بزرگ باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد

تین نیوز

طبق بررسی های انجام شده و اعلام کاربران گزینه "عجله ندارم" از برنامه شرکت تاکسی اینترنتی(تپسی) حذف شده است.

به گزارش تین نیوز، گزارش ها و اعلام کاربران در فضای مجازی حاکی از آن است که گزینه عجله ندارم  هم از تپسی حذف شده است.

آنگونه که روابط عمومی تپسی توضیح داده این گزینه به دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از تپسی حذف شده است.

گزینه «عجله ندارم» یکی از گزینه هایی موجود در تپسی برای کاربران مسافری بود که می خواستند مدت زمان بیشتری منتظر پذیرش درخواست سفرشان بمانند اما هزینه کمتری برای سفر بپردازند. این گزینه از شنبه، هشتم اردیبهشت ماه از پلتفرم تپسی حذف شده است.

پیش از این با پیگیری های سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ حذف شده بود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اسفند سال گذشته در این زمینه توضیح داد: این گزینه از موضوعاتی بود که هیچ دستگاهی به آن ورود نداشته و ما راسا ورود کردیم و قطعا از  مصادیق گرانفروشی است. قبلأ تذکرات لازم داده شده و پرونده تشکیل شده  و در حال تحقیقات مقدماتی است. اتمام حجت می کنم که شرکت های تاکسی های اینترنتی خودشان این گزینه را جمع کنند زیرا اجحاف در حق مردم است و برخی از شرکت ها از دیروز که پیگیر بودیم قول دادند که آن را حذف کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم