Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی  درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته بر اثر بارندگی و وقوع سیل، خبر غرق شدن یک خانواده در روستای "درین" از توابع شهرستان میبد به پلیس اعلام که بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.

موسوی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس و یگان های امدادی در محل حادثه و بررسی های لازم، مشخص شد خودروی سواری پراید حامل اعضای یک خانواده 4 نفره که در مسیر روستای درین به سمت میبد در حال حرکت بوده به علت جاری شدن سیل دچار حادثه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این حادثه یک پسر بچه 3 ساله و خواهر 12 ساله اش که همراه پدر و مادر خود از خودرو پیاده شده بودند و قصد عبور از سیلاب را داشتند غرق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد افزود: با تلاش ماموران و یگان های امدادی هر 2 جسد در فاصله 2 کیلومتری از بروز حادثه پیدا و تحویل پزشکی قانونی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر و مادر خانواده سیل فرمانده انتظامی شهرستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی  
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد