Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کمپانی کنستانتین فیلم کشور آلمان حق ساخت فیلمی از مجموعه بازی‌های «انگیره عدالت، Just Cause» را دریافت کرده بود و اکنون دریک کولستاد، خالق و نویسنده «جان ویک» را برای نوشتن فیلمنامه به خدمت گرفته است.

یک روز بعد از اعلام ساخت و تاریخ انتشار چهارمین قسمت جان ویک، تهیه‌کنندگان این فیلم ساخت فیلم اقتباسی «انگیزه عدالت» را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابرت کوزلر از کمپانی کنستانتین و آدریان از یونیورس فیلم، به همراه کولستاد که سه گانه موفق جان ویک را نوشته است؛ تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود.

«انگیزه عدالت» برای تهیه کنندگان آن در اولویت اول است و گفته می‌شود ساخت آن از سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد.

این فیلم که جدیدترین اقتباس از یک بازی ویدئویی محسوب می شود، بر اساس بازی جهان باز اکشنی به همین نام و محصول کمپانی آپالانچ است. خود بازی نامش را از روی عملیاتی که در سال ۱۹۸۹ انجام شد، برداشت کرده است. ریکو رودریگز بازیگر این فیلم داستان مقابله و توقف یک مزدور مرگبار را تجربه خواهد کرد.

کاراگاه پیکاچو، محصول کمپانی برادران وارنر تا کنون آخرین اقتباس بازی ویدئویی در دنیای سینما محسوب می‌شود که در طول دو هفته اکران حدود ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشته است.

کوزلار در مجموعه فیلم سینمایی «رزیدنت اویل» اقتباس از بازی ویدئویی همنام نیز به عنوان تهیه کننده حضور داشته است. این مجموعه سینمایی بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود