Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@08:52:12 GMT

رضاییان: هزینه ماندن سرجیو ۴۰ میلیارد تومان بود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۵۴۴

رضاییان: هزینه ماندن سرجیو ۴۰ میلیارد تومان بود

مسعود رضاییان، معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به پیشنهادات خوبی که سرجیو داشت، هزینه ماندن سرجیو ۴۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش مشرق، شب گذشته باشگاه التعاون عربستان اعلام کرد که با پائولو سرجیو، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به توافق رسیده است و هدایت تیم عربستانی را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود رضاییان با تأیید توافق سرجیو با باشگاه التعاون گفت: قبل از رفتن سرجیو از ایران باشگاه صنعت نفت برای فصل جدید به توافق رسیده بود و خود او هم اعلام کرده بود که چند پیشنهاد از تیم‌های ایرانی دارد، ولی در آبادان راحت است و می‌خواهد به کارش در صنعت نفت ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

فوتبال ایران از مربیان خارجی پاک می‌شود؟

وی افزود: نتایج درخشان صنعت نفت در هفته‌های پایانی لیگ برتر کار ما را برای تمدید قرارداد سرجیو سخت کرد و سرمربی پرتغالی مشتریان دست به نقدی پیدا کرد تا پیشنهادات قابل توجهی به او بدهند.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: با توجه به پیشنهادات خوبی که سرجیو داشت، هزینه ماندن سرجیو ۴۰ میلیارد تومان بود که بودجه سه فصل باشگاه صنعت نفت است. با این اوصاف باشگاه ما توانایی نگه داشتن سرجیو را نداشت.

رضاییان همچنین خاطر نشان کرد: در فوتبال ایران که باشگاه‌ها درآمدی از بلیت‌فروشی، حق پخش و … ندارد، رقابت با باشگاه‌های متمول سخت است. قرارداد فصل گذشته سرجیو ۲۲۰ هزار دلار بود و باشگاه برای فصل جدید نهایتاً می‌توانست با ۳۰۰ هزار دلار با او قرارداد ببندد. ما نمی‌توانستیم قرارداد او را هشت برابر کنیم.

وی در پایان درباره انتخاب جایگزین سرجیو عنوان کرد: باید در هیئت مدیره بررسی شود و با توجه به بودجه باشگاه سرمربی جدید را انتخاب کنیم. هنوز درباره سرمربی ایرانی و خارجی صحبتی نشده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس التعاون عربستان پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان لیگ برتر مسعود رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

صنعت نفت آبادان نیز که در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد و وضعیت بسیار سختی را تجربه می‌کند امروز در ورزشگاه دستگردی در پی کسب امتیاز برای زنده ماندن امید بقا هستند.

هفته بیست و پنجم/ چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۷/ ورزشگاه دستگردی/ بدون تماشاگر

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی
سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، یوسف کی‌شمس، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی
سرمربی: فراز کمالوند

دیگر خبرها

  • تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران